הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

חזרה אל 'האחד' – בחירה בין פחד לאהבה ויצירת מציאות

מאמר זה הוא 'סיכום חופשי' של דברים של ג'רלד אודונל והוא המשך למאמר 'האחד, המטריקס ויצירת מציאות'.

 

האדם הוא הייצור היחיד בבריאה שנושא בתוכו את היכולת להפוך אלוהי במלוא מובן המילה. כשנוצר האדם הראשון, האבטיפוס (אדם), על ידי 'האחד', הוא נוצר בדמות היוצר (בצלמו ובדמותו), עם כל היכולות של היוצר. כלומר הייתה לו יכולת 'בריאה', ליצור כל דבר באמצעות המחשבה באופן מיידי.

 

מטרתו של 'האחד' ביצירת בני אדם הייתה לחוות את עצמו דרך הבריאה שהוא יצר. האדם שהיה סקרן מטבעו, החל להשתעשע עם הרעיונות שהיו לו, וכדי לחוות כל מיני סוגים של רגשות ומציאויות, יצר סיטואציות דרמטיות. הטלנובלות הללו שהאדם יצר, בגלל אופיין המלודרמטי ובגלל ההגשמה המידית שלהן, היו יכולות, במצבי קיצון, להביא תוצאות לא רצויות ואף להשמדה עצמית.

לכן, 'האחד' חייב היה להוריד אותו לתדר נמוך יותר, לרמת מודעות נמוכה יותר, כדי שלא יוכל להיות 'בורא' מיידי באמצעות כוח המחשבה. כך קרה, שעם הירידה בתדר, האדם שכח שהוא חלק מן 'האחד', מן האור מהאנרגיה האינסופית המחולטת. הוא תופס את עצמו נפרד מן הבורא, ואינו זוכר שהוא יישות של אור, יודעת כל וחסרת גבולות. בתדר זה, אנחנו חיים בהסתרה, רחוקים מהמקור שלנו, בשכחה מי אנחנו באמת.

המסע שלנו, כבני אדם, הוא לטפס חזרה, במודעות, לרמה ממנה באנו, שבה נוכל להגשים כל דבר על ידי מחשבות בלבד.

 

כל בני האדם נולדו שווים ולכולם היכולת להיזכר ולכולם הזכות להיות מאושרים.

 

כך קרה, שכשהסתירו והרחיקו אותנו מן 'המקור', נטרלו אותנו מן הכוח שלנו והציבו אותנו בעמדה של פחד ושעבוד לחושים שלנו. שכחנו שאנחנו בעצם יישויות של אור, בעלות אנרגיה אלוהית, בעלי יכולת בריאה, נושאים בתוכנו את האור הפנימי, את האנרגיה האלוהית ששום אמצעי טכנולוגי המוכר היום אינו מסוגל למדוד או לאתר אותה.

כדי להתחבר אל הישות האלוהית שבתוך כל אחד מאיתנו, לחזור את המקור האמיתי שלנו, הדרך היא אחדות ואהבה.

מכאן, שכל מסר שיש בו 'הם', שיש בו מישהו עליון ומישהו תחתון הוא מסר של הפרדה, הוא מסר של פחד, של כוחות המנוגדים לאמת.

כמו שאין בגוף תא אחד יותר שהוא יותר חשוב מאחר, כמו שכל תא ממלא תפקיד חשוב בביולוגיה של הגוף, כך גם בין בני אדם ובטבע בכלל. להעדיף אחד על פני האחר, זוהי אינה הדרך של 'האחד'. 'האחד' פועל בלהיות באחדות.

מה כל הסיפור הזה של פחד ואהבה, טוב ורע?

כאשר 'האחד' יצר את האנושות, לצורך המסע התפיסתי, החווייתי שלו כאנושות הוא יצר שני כוחות, שני קטבים שפועלים בתוך הישות הזאת. כוחות אלו פועלים בתוך כל אחד מאיתנו, שניהם פועלים בו-זמנית. לשניהם תפקיד מאוד יצירתי ומאוד חשוב ובלעדיהם הבריאה לא יכולה להתקיים.

 

בכל רגע אנו בוחרים בין שני הכוחות הללו.

רק לאדם יש רצון חופשי לבחור בין שניהם.

שני כוחות בראשיתיים אלה לא יכולים לעשות את הבחירה בעבורנו, אלא רק להציע לך בכל רגע נתון רק את הבחירות הנובעות מכל אחד מהם.

 

כוח אחד

מקדם במציאות הפנימית והחיצונית שלך את התפיסה של אחדות,

אהבה וחיבור מחדש למקור ממנו בא כל אדם.

 

הכוח השני

מקדם במציאות הפנימית והחיצונית פחד, פירוד, רעיונות של עליונות ונחיתות,

רגשות של ניתוק מהמקור, ניתוק ממי שאתה באמת – 'האחד'.

 

המסע היחיד שיכולה ההכרה של 'האחד' לעשות הוא מסע תפיסתי של מודעות בתוך הקיפולים האינסופיים של המוח 'האחד'.

המשחק האמיתי מתרחש ברמה הרוחנית, בטווח הלא–פיזי שהוא 'האור הרוטט'.

אנחנו כלי משחק, חלק ממזימה ענקית שהוכנה לנסות להפחיד אותנו, ולשעבד אותנו לתדר נמוך שבו רק נספק את הדלק האנרגטי של המטריקס ונאפשר לו בכך להמשיך ולפעול לעד.

באופן פוטנציאלי לכל אדם באופן אינדיבידואלי אפשרות להגיע לרמות הגבוהות ביותר של האור הרוטט. כל מה שצריך לעשות זה לא ליפול לתוך הפחד והייאוש, לעשות את הבחירות היומיומיות בקוטב של האחדות והאהבה, ולהאמין במקור האלוהי שלך ללא צל של ספק.

 

בקוטב האחד של החיים פועל הכוח שנקרא פחד או מה שחלק מהמסורות קוראים ( S (Seth, Serphent הנחש, שזה הכוח היצירתי של המחלוקת בתוכנו שרוצה שנאמין ונחזור אחורה לאשליה של הרבים, לאשליה של נפרדות, לאשליה של חוסר שליטה, של חולשה, ומשתמש בפחד ובשליטה כדי להשיג את זה – באמצעות כלים מאוד מפחידים ויצירתיים שהפחד הזה יוצר. תפקידו להבטיח שאדם לא ייזכר בכך שמקורו ב'אחד'. מפני שהמפתח לחזור אל 'האחד' הוא אמונה. כל מה שהאינדיבידואל צריך לעשות כדי להתחבר חזרה אל 'האחד' הוא להאמין ללא צל של ספק, אפילו לא הקטן ביותר, שהוא אחד עם 'האחד'.

הכוח של הפחד משתמש בהסתרות ובשקרים והוא עושה את זה מאוד ביצירתיות מכיוון שגם הכוח הזה מקורו ב"הכל'. הוא ממשיך להזין אותנו במשך כל הדורות בתפיסות מוטעות, סיפורים מוכנים מראש, אשר יכולים להתקבל, ואכן מתקבלים על ידי רבים, ומתאימים למיתוסים ולאמונות של מגבלות הזמן והמרחב שאנו חווים.

באופן מטפורי, זהו כוח הכבידה שמושך אותנו למטה, מקרקע אותנו, מטרתו למשוך אותנו למטה בתוך עץ החיים.

 

הכוח השני, הפועל בקוטב השני של החיים הוא כוח של אהבה מאחדת טהורה, כתשוקה לאחדות, תשוקה להחזיר אותנו למקור, ל'אחד'. הוא מתענג להרים אותנו ממצבנו התקוע בפחד וחוסר אמונה במה אנחנו באמת ('האחד'). הוא אומר לנו לוותר על האמונות הישנות של הפרדה ואליטיזם מפני שהן לא משרתות אותנו יותר והן נוטות להחזיק אותנו במצב של כאב ו'שינה'.

גם הכוח הזה מקושר לכל אחד מאיתנו מבפנים, בדרך כלל מכוסה על ידי מחשבות מטעות, שליליות, ותכנות של פחד שהזמנו ואפשרנו לו להיכנס פנימה. זהו הניצוץ של הקדושה שבתוך כל אחד מאיתנו.

אהבת אמת מקורה בלב של 'האחד' ושל האדם.

פחד ומרמה מקורם במוח של 'האחד' ושל האדם

אנו זקוקים לשניהם כדי לשמור על חיים ורצון חופשי עבור 'האחד' והאדם בתוכו.

חיי האדם אינם מסע הקשור לכוח, כישרונות מולדים. אלא מסע של מודעות.

המפתח הוא אמונה.

אתה בדיוק מה שאתה מאמין שאתה.

אם אתה מאמין בעצמי מוגבל וסטאטוס נחות – זה מי שאתה.

אם אתה מאמין בעצמי אינסופי ובאלוהיות שלך כ'אחד' – זה מי שאתה.

אין קארמה, אין חיים קודמים או חוזים המבוססים על כל אלה. כל אלו מבוססים על פחד כדרך שלך לעכב את האבולוציה שלך, למנוע מעצמך להבחין מי אתה באמת – 'האחד'.

 

זהו המסע של 'האחד':

מ'האחד' אל הרבים כאדם, ובחזרה אל 'האחד'.

מסע מאהבה לפחד וחזרה לאהבה.

המעגל הסופי של הבריאה עבור 'אנחנו' הוא 'אחד'.

 

הביטוי של הישות שלך יכולה להיות כואבת או מהנה, תלוי עד כמה רחוק מהאמת של 'האחד' הצבת את עצמך.פחד תמיד יביא כאב, וכאב יגרום להתעוררות חזרה לאהבה.

הפחד המציא, הזין, הפרה ועיבד את סיפורי ההפרדה, תיאוריות אליטיסטיות, טיעונים דתיים מופרכים, מיתוסים של פחד כמו גן-עדן וגיהינום, נביאי שקר, כתות ואגודות סתרים שחורות, פרדיגמות מדעיות רבות ואפילו כניסות הולוגרפיות המחקות מציאות כמו דרקונים, אלפים, מלאכים, שדים, עושי נפלאות למיניהם, אי-טי למיניהם, עב"מים, ממצאים ארכיאולוגיים, גילויים אסטרונומיים, תוצאות מעבדה מדעיות וכו' – תופעות שאנשים העידו שראו לאורך הדורות.

הרבה מהספרים שנכתבו מפחד והרבה מההקרנות של המציאות הטיפוסיות הללו, מכוונות מטרה לאלו שמוכנים ביותר לקבל ולאמץ את הפרדיגמות השקריות שהם מנסים הן ליצור והן לשמר. אלו הם רק סיפורים שנוצרו על ידי הפחד עצמו. הם באופן עקבי ורצוף מוזנים בצורה שמתאימה לזמנם, על ידי כוח הפחד, כדי להרחיק אותנו מהמציאות האמיתית שלנו כ'האחד', ומהמטרה שלנו להתאחד על פני הפלנטה במרחב ובזמן הזה.

 

מה קורה מאחורי הקלעים לגבי האסונות האקולוגיים ואסונות הטבע שקורים בעולם?

כל 'השברים' שאנו יוצרים בינינו כבני אנוש, ובינינו לבין עצמנו-בתוכנו- נשקפים אלינו בחזרה מן הסביבה. כפי שהאנושות מתנהגת לאחרונה, כמטפורה, יד ימין לוחמת ביד שמאל בשעה שהן חלק מאותו הגוף.

היוצר אינו מדבר אלינו דרך התקשורת ודרך יו-טיוב. הוא משתמש באלמנטים שהם בשליטתו – דרך האספקטים של  הטבע. תמיד דרך הטבע ודרך אירועים גרנדיוזיים. כשזה מופיע בצורה חיובית אז קורים לזה ניסים. המקור הוא האני הגבוה שמקושר לאחד. אם כבני אנוש נהייה מאוחדים עם הטבע ועם המקור שלנו נהייה מסוגלים לקבל את העזרה מהמקור הגבוה, לפתור את כל הבעיות. השיעור הוא אהבה. זה מה שאנו צריכים ללמוד.

בכל אירוע שקורה, בכל סיפור, יש לך את היכולת לראות מעבר לסיפור ולהבין כיצד החוויה הזאת הוצגה לך על ידי הפחד, אך באותו הזמן זהו מסר אוהב שניתן לך מן 'האחד'. אחרת, איך אתה כ'האחד' תוכל לבחור בחירה חופשית ולהעלות את רמת המודעות שלך? איך תוכל לבחור בין שני הקטבים, בין הקוטב של הפחד לבין הקוטב של האהבה?

 

זכור שתפקידו של המוחלט שתהייה לנו בחירה חופשית.

כדי שזה יקרה, הפחד יכין לנו, לכל אירוע בחיים שלנו, מסר או הסבר מבוסס על, ומזין את ההפרדה. והאהבה תציע פרספקטיבה אחרת שתנסה לאחד אותנו.

ולנו נותר רק לעשות את הבחירה בין שתי האפשרויות המוצעות בין שני הקטבים.

אם נבחר בצד של הפחד אזי נכנס למציאות עוד יותר מבוססת פחד ונמשך ליותר נמוך ויותר עמוק לנהר החיים.

אם נבחר באמת של 'האחד', במסר של אהבה, אזי אנו מרימים את עצמנו גבוה יותר וקרוב יותר למקור האמיתי שלנו ואנחנו הולכים לקראת חזרה אל ה'כתר' (בעץ החיים) עד שבסופו של דבר נתגבר על כל האשליות ובאופן בלתי מותנה נאמץ (ולא משנה מה יוקרן אלינו) את האמת שכולנו 'האחד', המקור.

 

שני הכוחות המנוגדים: פחד והפרדה מול אחדות ואהבה רשאים רק להשפיע עלינו אבל לעולם לא לשלוט בנו – מפני ששליטה אמיתית היא לא אפשרית.

רצון חופשי תמיד יפעל עבור האנושות ואנחנו לגמרי אחראים על ההחלטות שאנו עושים, בין אם אנחנו מודים בזה ובין אם לא.

כך תמדוד סיטואציה, סיפור – תעשה את זה למבחן ההתפתחות שלך – לפי הקריטריון הבא:

אם הסיטואציה מביאה אותך קרוב יותר לאחדות – תכניס אותה ותבחר בה.

אם היא מקרבת אותך לפחד, להפרדה, פחד ממחסור או אליטיזם – אל תיתן לה אנרגיה מפני שהיא תתפוס את המציאות שלך ותתגשם ותתפתח מעבר לזה.

זכור: אתה 'האחד'. אתה היחיד בעל בחירה חופשית.

זכור שאתה לעולם לא נפרדת, לא נפרד כעת ולא תיפרד מן 'האחד' לא משנה במה אתה מאמין ומה אתה תופס מכל זה.

זכור מי אתה ולאן אתה הולך. לא משנה מה קורה באמצע – אתה 'האחד'.

אתה 'האחד' – האור הרוטט – בורא באמצעות מחשבה …

 

ואני אומרת שאם אתם בוראים את מה שאתם חושבים, אז כדאי מאוד לחשוב אהבה ולא שום דבר שלילי.

ובכלל לפי חוק הבומרנג, הכל יחזור אליכם בחזרה…

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.