הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

האחד, המטריקס ויצירת מציאות

המאמר הזה מיועד לכל אלו שרוצים להיכנס למים העמוקים של יצירת המציאות.

 

 

בחיפושי אחר דרך להבין טוב יותר, וגם להסביר טוב יותר, איך פועל הסרט הזה שהוא החיים שלנו, איך באותו זמן אנו גם השחקנים שבסרט וגם היוצרים והבמאים שלו, איך באותו הזמן יש לנו בחירה חופשית ואנו יכולים ליצור כל מה שאנו רוצים, אך גם כבולים לתכנית/סיפור שנכתב בעבורנו על-ידי חלק אחר שלנו, (העצמי הגבוה או האני העליון), שהוא מנהל את החיים שלנו מאחורי הקלעים של המציאות הפיזית, מצאתי אנשים מעניינים מאוד. אחד מהם הוא ג'רלד אודונל.

 

Gerald O’Donnell עבד בשנות השמונים בסוכנות ביון מערבית 'כרואה מרחוק' Remote Viewer.  בסוף שנות ה-80 עזב וייסד אקדמיה ל'ראייה מרחוק' ו'השפעה מרחוק' ומלמד ומרצה על הנושאים הללו וכן על נושאים של הילינג, 'האחד' ויצירת מציאות באמצעות מחשבות.

 

אני מביאה לכם כאן כמה מהרעיונות של ג'רלד אודונול. למי שרוצה להעמיק ולרכוש קורסים שלו לשליטה וראייה מרחוק לחצו כאן לאתר שלו שמלא באינפורמציה.

 

אז איך העסק הזה עובד, ולמה בכלל זה חשוב לנו?

הכל, כל מה שקיים הוא התגשמות של מחשבות. היוניברס נוצר ע"י המיינד ואין שום דבר שקיים מלבד מחשבות.

עולם החומר הוא אשלייה. הוא נתפס על ידי החושים שלנו כדבר אמיתי אך הוא אינו קיים באמת.

המציאות נוצרת ע"י אינטליגנציה ואינטליגנציה היא מוצר של המיינד. והכוונה במיינד אינה למוח האנושי שהוא מוח ביולוגי brain, אלא ל- mind שהוא בעצם תודעה שנמצאת בכל הרמות של היצירה. כל המערכת המבוססת על בריאה, פועלת על בסיס  ה-mind. משום שהמציאות היחידה האפשרית היא של ה-mind.

המציאות הנחווית על ידי המוח שלנו נוצרת על ידי המיינד הייקומי הענקי שבו אנו 'שוחים'.

אפשר לומר שאנחנו 'יושבים' באיזושהי פינה, באיזשהו פיתול, בתוך מוח ענקי. אנחנו תת-מחלקה של המוח הזה.

המוח הזה חולם את המציאות בעבורנו. אנחנו רק חלק קטן ממנו, סיפור אחד מכל הסיפורים שהוא מדמיין, פינה אחת מכל המפה שהוא משרטט.

 

המטריקס הוא החלום הזה, אלוהים מקרין את ההכרה שלו לתוך החלום שהוא יצר (=המטריקס). כל מה שקיים – היוצר/'האחד' דמיין במוחו.

וכך יש לנו חוויה של קיום, של מציאות. אנחנו מורשים שתהייה לנו, בתוך ההקרנה הזאת של המציאות, כמות מסוימת של החלטות מתוך רצון חופשי, אבל בפירוש אין משמעות הדבר שאנו יוצרים את כל המציאות שלנו.

הרעיון שהפעולות שלנו בעולם האמיתי יוצרות מציאות זוהי אשליה.

 

ברמת ה'אני העליון', שהוא חלק של 'האחד', הרצון החופשי שלנו אינו מוגבל , אבל בעולם המציאות, הרצון החופשי שלנו מאוד מוגבל.

הבחירה היחידה שניתנת לנו כל הזמן היא האם לבחור בקוטב של הפחד או של האהבה בכל הפעולות שלנו ובכל ההחלטות שלנו (ועל כך במאמר הבא).

 

רוב הישויות האנושיות מבלות את חייהם הערים מהופנטים על ידי עולם החושים, אשר נותן להן את האשליה של העולם החומרי שבו הם חיים. (דהיינו המטריקס)

השימוש ב-5 החושים שלנו מגביל אותנו בהבנת הטבע האמיתי של המציאות.

החיים הם רק אשליה חושית שמאפשרת חוויה ולמידה.

אנחנו פועלים לפי מבנה מחשבתי מסוים, במקרה שלנו זהו מבנה מחשבתי אנושי, ומבנה מחשבתי זה מאפשר לנו לפעול בסיטואציות שנחשבות אנושיות. אם זה חתול – יש לו מבנה מחשבתי של חתול לנמלה מבנה מחשבתי של נמלה וליוניברס מבנה מחשבתי של יוניברס.

 

'התוכנה' (המטריקס) שאנו חיים בתוכה היא מאוד מגבילה וקשה. רוב האנשים בתוך המטריקס רוטטים בתדר נמוך. הוויברציה הנמוכה היא כאשר יש דיכאון, חוסר סיפוק, אמונות של הפרדה, עליונות ונחיתות, תחרות, ואין שלום פנימי. אנחנו לא ישויות של בשר/גוף פיזי. זוהי אשליה. אנחנו ישויות של אור. אם אתה במצב מאושר, שמח ואופטימי, מוקף בחברים ובעל קשרים חברתיים, באופן אוטומטי אתה רוטט ברמה גבוהה יותר של יכולות בריאה/יצירה. ככל שאתה רוטט ברמה גבוהה יותר, אתה יכול להוביל את עצמך החוצה מהמבנה החשיבתי של המטריקס ולכפות על המטריקס כל דבר שאתה רוצה. כן, יש לנו את היכולת הזאת, אנו יכולים להוציא עצמנו החוצה מהמטריקס. המפתח לוויברציה גבוהה הוא מחשבות שמחות ושלום פנימי. בתדר הגבוה יש לנו קשר אוטומטי עם 'האחד'. וברמה הזאת אנחנו מוגנים, אנחנו יכולים להיות באמצע הסערה ולדעת שאנחנו מוגנים.

 

'ראייה מרחוק' ו'השפעה מרחוק' הם בעצם כלים של יצירת מציאות.

הכוונה של 'השפעה מרחוק' היא היכולת להשפיע על המציאות הנתפסת, באמצעות מחשבה.

או במילים אחרות, לכופף את המציאות באמצעות מחשבה.

אבל אין הכוונה כאן למחשבה רגילה יומיומית.

מחשבות היוצרות מציאות הן בעלות תדר שונה  Vibratory light מאשר מחשבות רגילות Non vibratory light. מחשבות יוצרות מציאות מחוברות לרמה גבוהה יותר של העצמי.

כאשר האדם מתקדם יותר מבחינה רוחנית אזי התפיסה שלו משתנה ודרך החשיבה שלו משתנה.

 

באופן כללי הטכניקה שבה משתמשים הן ל'ראייה מרחוק' Remote Viewing והן ל'השפעה מרחוק'  Remote Influencing היא להשתיק את המוח ולהיכנס לגלי דלתא במצב של ערות.

ברגיל דלתא זה מצב שהמוח שלנו עובד בזמן שינה.

במצב של דלתא האדם יכול להתחבר אל 'האחד'. זוהי בעצם דלת להתחבר על האני הגבוה שלנו. אז אדם נמצא בפורמט גבוה יותר של עצמו, חווה את נקודת האחדות, האחדות עם הכל.

על ידי תרגול כניסה למצב של דלתא וביצוע תרגילים של 'ראייה מרחוק' ו'השפעה מרחוק', בהתחלה בדברים קטנים ואחר כך בדברים יותר ויותר משמעותיים, (כמו שמפתחים שרירים), ניתן להגדיל את כמות הבחירה החופשית ולהפסיק לפעול על פי התכנית שנקבעה עבורנו או שנקבעת עבורנו (המטריקס) על ידי העצמי הגבוה שלנו, שמעמיד אותנו כל הזמן במבחנים קשים… זוהי דרך של למידה, ככה זה עובד.

 

אפשר לכפות על המטריקס, לקודד אותו מחדש. נקודה! אנשים יכולים לשנות את הסיפורים שלהם במטריקס.

אנחנו במאמת יותר חזקים מהמטריקס כי אנחנו באמת חלקיקים של אור (בעוד שמטריקס זה רק תוכנה). העולם הזה הוא  תדר של אור. הכל בעולם הזה פועל בתדר אלקטרומגנטי. והמטריקס מקושר לזה. אם נכנסים לרמה של דלתא אפשר לחדור לתוך המטריקס, ואפשר לכפות על המטריקס.

במאמר הבא: בחירה בין טוב לרע וכיצד זה קשור ליצירת מציאות.

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.