הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

משחק החיים – מי אנחנו וכיצד אנחנו יוצרים את הסרט של החיים שלנו?

בהמשך למאמר הראשון המבוסס על ספרו של רוברט שיינפלד Busting Loose From The Business Game אני ממשיכה ומרחיבה את הרעיון שהוא מציג על איך אנחנו יוצרים את החיים שלנו ועל כך שאנחנו ישויות רוחניות בלתי מוגבלות שיכולים ליצור את הסרט של החיים שלנו.

כדי להבין את הגודל ואת העוצמה שלנו ואת העיוורון שלנו לגבי העוצמה שלנו, הבה ונשתמש במטאפורה:

אתה הקורא, יישות בלתי מוגבלת בעלת עוצמה אינסופית, חכמה אינסופית, שפע אינסופי ואושר אמיתי, דומה לשמש.

כאשר חושבים על השמש חושבים על כמות עצומה של אנרגיה, כוח, אור, וחום. נכון?

אבל כאשר אתה משחק את המשחק האנושי אתה חייב ליצור אשליה שמשכנעת אותך שאתה ההיפך ממה שאתה באמת – כלומר שאתה מוגבל, פגיע, שביר, מסכן, חלש, חסר כוחות, נלחץ מאנשים, מקומות, ודברים שאין לך שליטה (כולל מיסים, כלכלה, שוק המניות, מתחרים, מעבידים ואולי עוד כל מיני צרות אחרות שפוקדות אותך כמו מחלות, תאונות חס וחלילה וכדו') – כל הדברים שאתה משכנע את עצמך שאתה ההיפך ממי שאתה באמת הם, אם נמשיך בדוגמא שלנו, כמו ליצור עננים ולשים אותם מול השמש ולשכנע את עצמך שאין שמש, שהעננים הם אמיתיים ושהעננים הם כל מה שיש.

אם מעונן בחוץ, האם השמש עדיין זורחת? כן.

אם יש הוריקן, האם השמש עדיין זורחת? כן.

אם יש גשם. האם השמש עדיין זורחת? כן.

אם לילה היכן שאתה נמצא. האם השמש עדיין זורחת? כן.

השמש תמיד זורחת!

אותו הדבר איתך. לא משנה מה קורה עם חייך או העסק שלך. לא משנה מה הנסיבות – מי שאתה לעולם לא משתנה.

השמש שאתה באמת תמיד זורחת. אתה תמיד ישות בלתי מוגבלת בעלת עוצמה אינסופית, חכמה אינסופית, בעלת שפע אינסופי ואושר אמיתי.

כן, אתה יכול לגרום למוגבלות שלך להעלם. כל מה שאתה צריך לעשות זה לשכנע את עצמך שהאשליה שאתה מוגבל היא אכן אשליה.

אתה מוזמן ללמוד את השיטה כיצד לפרוץ את כיסוי העננים, איך לגלות את האני הבלתי מוגבל שלך מבעד לכיסוי וההסתרה איך לקדוח חורים במסך האשליה. (ובשביל זה חברים צריך להעמיק ולתרגל…).

במאמר הראשון אמרנו שלמשחק האנושי ישנן 2 מערכות:

במערכה השנייה, 'השחקן' מתחיל להתעורר, הוא מרגיש שחסר לו משהו, מתחיל לחפש מיהו באמת, מתחיל לחפש חוויה ישירה של "העצמי המורחב. המטרה של כל השיטה היא לגרום לך 'השחקן' להתעורר ולהתחיל לעבור משחקן של המערכה הראשונה לשחקן של המערכה השניה – וזהו כל העניין כולו, כי משחק במערכה השניה, אם אתה מתקדם ולומד אותו, הוא כבר משחק כמו שצריך להיות משחק – כיף ושעשוע…

לתוך המערכה הראשונה של המשחק האנושי 'השחקן' נכנס (נולד) כתינוק ויש לה 2 מטרות:

  • לשכנע אותך שהעולם התלת מימדי, דהיינו מגרש המשחקים – הסרט שבו אתה משחק באופן כל כך טוטאלי – הוא אמיתי.
  • לשכנע אותך שאתה בדיוק ההיפך ממי שאתה באמת. שאתה, ברמה כזו או אחרת, קטן, חלש, חסר כוחות,פגיע, נתון לחסדי כוחות חיצוניים שאינם בשליטתך.

איך עושים זאת?

יוצרים אשליות מסוימות ומכניסים את עצמנו לתוכן ומתמזגים באשליה באופן טוטאלי, ומספרים לעצמנו סיפור שיקרי שאנחנו בדיוק ההיפך ממי שאנחנו באמת.

ואנחנו חוזרים על התהליך הזה שוב ושוב כדי למסמר את האשליה הזאת כאמת, ומשתמשים בכל משאב שיש ברשותנו, מה שנראה מפרספקטיבה שלנו כמחוץ לנו כמו אנשים אחרים, הטבע, הכלכלה הרשויות וכדו'. אנחנו ממשיכים בתהליך עד שאנחנו לגמרי משוכנעים שהתהליך הוא אמיתי.

המטרה האמיתי של הילדות היא לתמוך בתרמית הגדולה הזאת של 'הקסם' של המערכה הראשונה.

הנה מספר דוגמאות לאיך העסק הזה עובד:

  • פגעי טבע כמו הוריקנים, טורנדו, רעידות אדמה, שריפות, צ'ונמי שגורמים לנו ולרכוש שלנו להראות קטנים, חסרי כוח ופגיעים מאוד מבחינה פיזית.
  • חיידקים, וירוסים, שפעת, סרטן, איידס, מחלות לב, ושאר מחלות שגורמות לנו להרגיש פגיעים וחסרי כוח כשאנו משחקים את משחק הגוף (שזה עוד אחד מסוגי המשחקים בתוך המשחק האנושי).
  • מיתון, מעילה, גנבה, ריגול תעשייתי, עריקה של עובדים למתחרה, התנגדות או חסימה של ההישגים או של המטרות שלנו, עובדים עצלים או לא אפקטיביים או לא ישרים, מתחרים אגרסיביים, טכנולוגיות חדשות שמאיימות עלינו וגורמות לנו לדאגה כאשר אנו משחקים את משחק העסקים.
  • נפילת הבורסה, התפוצצות בועת הנדל"ן, נפילת חברות הביטוח, נפילת הבנקים, התרסקות הבנקים למשכנתאות ושוק האשראי – גורם לנו להרגיש פגיעים ומודאגים וחסרי כוח וקטנים כשאנו משחקים את משחק הכסף.
  • אנשים אחרים משקרים ומרמים אותנו, פוגעים ברגשות שלנו, מתעללים בנו, עוזבים אותנו, מתגרשים מאיתנו, עוזבים את העבודה, בוגדים מינית, מתאכזרים אלינו, מתייחסים אלינו בחוסר הוגנות וכו' גורמים לנו להרגיש קטנים וחסרי אונים ופגיעים כאשר אנו משחקים את משחק היחסים.
  • מלחמות וכל שאר הקונפליקטים הלאומיים והבינלאומיים שרבים מתוכם הם התקפות שבאות בהפתעה כמו התקפות טרור שגורמות לנו להרגיש חלשים ופגיעים…

וככה זה ממשיך וממשיך כאשר המכונה של האשליה של המערכה הראשונה ממשיכה להסתובב, הסיפורים חוזרים שוב ושוב עם אנשים שונים, סיטואציות שונות, מקומות שונים, ואנו חוזרים ומחזקים אותם בדיונים בכל מדיה אפשרית (טלוויזיה, רדיו, עיתונים, אינטרנט, סלולר) ובדיווחים על כך שוב ושוב, בסרטים ובשיחות עם חברים ומשפחה. וכותבים על זה שירים ועושים על זה סרטים ומנציחים את הסיפורים הללו והם מופיעים לפנינו כל היום. כך שאין שום סיכוי שהאשליה הזאת לא תנעל בתוך התודעה ותהפוך להיות דבר חי וקיים. וכך הנס הזה של המערכה הראשונה הופך להיות דבר ממוסמר שלא יזוז ממקומו.

דמיין שאתה נמצא במוזיאון שמציג תכשיט עתיק ויקר ערך. כדי להגן על התכשיט הותקנה במוזיאון מערכת הגנה רב שכבתית.

ברמה הראשונה ישנם בחוץ זרקורים ושומרים שעושים פטרולים וכמובן מערכת אזעקה על החלונות והדלתות.

ברמה השנייה ישנם גלאי נפח וגלאי תנועה בתוך החדר.

בנוסף הותקנו קרני לייזר בלתי נראות שחוצות את החדר שתי וערב וברגע שמשהו נוגע בהם האזעקה מופעלת.

כמו כן ישנם קולטני חום שיפעילו את האזעקה אם יחושו בחום גוף בחדר בקרבת התכשיט.

ולבסוף, מתחת לתכשיט עצמו, ישנו חיישן של משקל שיפעיל את האזעקה אם התכשיט יזוז ממקומו.

כך אין שום סיכוי במערכת רב-שכבתית כזו לפצח את ההגנה.

כך גם שכבת השקרים שאנו מספרים לעצמנו כדי להסתיר את העוצמה, הכוח, השפע החכמה והאושר האמיתי שלנו כאשר אנו משחקים במערכה הראשונה. אנחנו מסתירים מעצמנו כל סימן לאמת, מסתירים את השמש על ידי שכבה עבה של עננים (=שקרים).

אחד מקווי ההגנה הטובים ביותר שיש לנו זוהי ההרגשה של האי-נוחות שיש לנו מכל מה שנאמר כאן, הפחד שזה מעורר בנו שכל זה יותר מידי 'משוגע', יותר מידי 'פסיכי' ואז זה גורם לנו לדחות את הכל על הסף ולחזור אל עולמנו האשלייתי והשקרי מבלי לעשות כל ניסיון בכלל לחדור מבעד לעננים…

אבל כאשר אנו עוברים למערכה השנייה יש לנו הזדמנות להתחיל לנטרל בהדרגה את מערכות האזעקה שהותקנו במערכה הראשונה ולהתחיל להתרחב עד לרמה שנוכל ליצור את הסרט שאנחנו רוצים ליצור, לשחק את המשחק שאנחנו רוצים לשחק בשביל הכיף וההנאה, וכל מה שקורה מחוץ לנו, בבורסה, בשוק, עם המתחרים, יהיה כחומר גלם לתמוך בנו כדי שיהיה לנו יותר כיף או שיהיה לא רלוונטי בעבורנו…

אז איך כל העסק הזה עובד? איך אנחנו יוצרים את הסרט של החיים שלנו?

התיאוריה של המדענים כוללת 4 מרכיבים:

  • 'השדה'
  • חלקיקים
  • הייקום הפיזיקלי
  • התודעה

כדי לקצר בחלק הזה ולא להיכנס יותר מידי לפרטים והוכחות מדעיים אסכם ואומר שלפי חוקרים ומדענים מתחום פיסיקת הקוואנטים, טוענים שהמציאות היא למעשה איננה חומר אלא הקרנה (בדומה להולוגרמה). דויד בוהם, (ומדענים אחרים) למשל, טען שהמציאות היומיומית שלנו היא אשליה. (בדומה למה שמתואר בסרט המטריקס). (ישנו ספר מעניין בעברית: היקום ההולוגרפי, המהפכה הרוחנית במדע, מייקל טלבוט, הוצאת מרקם).

'השדה'

מדענים מציעים שקיים 'שדה אנרגיה' שרבים בקהילה המדעית קרואים לו 'שדה נקודת האפס' שנקרא לו כאן 'השדה'. מדענים גילו ש'השדה' מתקיים כאנרגיה עם פוטנציאל אינסופי שלא קיבל צורה עדיין ומתוך הפוטנציאל הזה כל דבר יכול להיווצר. והכוונה לכל דבר!!!

חלקיקים

הם אבני היסוד מהם בנוי העולם הפיזי התלת מימדי – החלקיקים הכי זעירים, התת אטומיים, פרוטונים, נוירונים, אלקטרונים ואפילו מרכיבים זעירים יותר שהם מרכיבים את החומר הפיזי.

התודעה

היא מה שהפיסיקאים קוראים אנרגיה ומה שאחרים קוראים mind  או "המקור", "אלוהים" והרבה שמות אחרים.

תודעה איננה פיזית אבל היא הכוח היצירתי מאחורי הכל .

לצורך המודל שמוצג בספר זה התודעה היא "אני האמיתי" שלך. אתה כישות בלתי מוגבלת "העצמי המורחב". במילים אחרות, אתה "התודעה".

התודעה שלך יוצרת כל מה שאתה חווה עד הפרטים הקטנים.

'השדה' קיים במצב של אפשרות בלתי מוגבלת שפירושו שכל דבר אפשרי וניתן ליצור ממנו כל דבר. אין שום מגבלה, שום גבולות או הגבלות משום סוג שהוא.

כאשר התודעה מתמקדת ב'שדה' עם כוונה מסוימת ליצור משהו, המצב הזה של אינסוף אפשרויות 'נשבר' לתוך מציאות אחת (או מה שאנו יודעים עכשיו – אשליה) שנקבעה ע"י הכוונה הזאת. במושגים של פיסיקת קוונטים זה נקרא לשבור את צורת הגל “collapsing the wave form”

ברגע שהתרחשה השבירה מן 'השדה' לתוך תהליך היצירה, מתחילה האשליה הפיזית בעולם התלת-מימדי להיווצר. אזי, במציאות נראה שחלקיקים פיזיים מופיעים בצרוף מסוים כדי לבנות את האובייקטים שהתכוונו אליהם בתודעה, וליצור את היצורים החיים שעליהם לבוא איתנו במגע בחיים היומיומיים וכיצד על כל זה לפעול. כל התהליך נוצר והונחה על ידי התודעה שתמקדה ב'שדה' והכל הוא אשליה.

בקיצור, אינך יכול לחוש ולחוות שום דבר, אינך יכול לראות שום דבר, לשמוע שום דבר (כולל מכירות, רווחים, מוצרים, שירותים, עובדים, עליות וירידות כלכליות או כל דבר שקשור לעסק שלך, ליחסים שלך, לאירועים ולמצבי חיים שבהם אתה נתקל) אלא אם כן התודעה שלך יצרה את זה על ידי התמקדות ב'שדה' מתוך כוונה מיוחדת ליצור בדיוק את זה. כמובן, שהתודעה שלך יוצרת דברים על-ידי התמקדות 'בשדה' באופן שהוא בלתי-מודע 'לשחקן' אלא אם 'השחקן' יודע לחדור את מסך העננים וכיצד להתחבר אל התודעה על מנת ליצור את הסרט שהוא רוצה ליצור.

דוגמא נוספת:

מצב חשבון הבנק שלך. אינך יכול לראות את המספרים של מצב החשבון שלך, דו"ח רווח והפסד, או כל מספר בכל מקום אחר, אלא אם כן התודעה שלך התמקדה ב'שדה' כדי ליצור אותם ואז בנתה אותם, שלב אחר שלב, חלקיק אחר חלקיק בשבילך. למספרים אין כוח עצמאי משלהם. התודעה שלך היא הכוח היחיד הקיומי במשוואה הזאת.

לסיכום:

התודעה יוצרת כל דבר שאתה חווה עד הפרטים הקטנים.

אתה ו'העצמי המורחב' שלך הם התודעה – כך שאתה יוצר את כל מה שאתה חווה.

המשחק האנושי משוחק כולו בתודעה וכל פרט נבנה באופן אישי על-ידי 'העצמי המורחב' שלך כדי לתמוך במשחק כפי שאתה בדיוק רוצה לשחק.

הסרט שלך מתחיל כאשר אתה נולד והוא מסתיים כאשר אתה מת. כל מה שאתה רואה 'על המסך' כלומר במציאות התלת-ממדית הוא תוצאה של עבודה יצירתית גאונית, סינכרוניזציה של שחקנים, תפאורה, אפקטים והכל בטיימינג מושלם, בהתאם לתסריט שכותב האני המורחב הבלתי מוגבל שלך.

וכאן המקום להכניס את תפקידן של האמונות ביצירת המציאות.

האמונות, באמצעות התודעה, נכנסות לתוך 'השדה', מחוזקות ב'כוונה' יוצרות שבירה ב'שדה' ונוצרת מציאות. אני לא ארחיב כאן, אבל תנו את הדעת כמה כוח יש באמונות וכמה אמונות שליליות יש לכל אחד מאיתנו לגבי עצמנו ולגבי העולם אז זה לא פלא שהעולם שלנו נראה ככה והחיים בכלל…

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.