הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

פוקוס – מפתח מסטר לאיכות חיים

הסיפור שמחשבה יוצרת מציאות הוא חדשות של אתמול.

אנחנו רואים מהן התוצאות של החיים שלנו, אך לא תמיד מצליחים לשים את האצבע על התהליך שמתרחש או על הקשר הישיר בין המחשבות שהיו לנו לבין המציאות. 

  

מהו הקוד שיכול לפתוח את הכספת, הקוד שיבטיח לנו יצירת מציאות חיובית, לפי הזמנה?

  

הנה כל התורה על רגל אחת:

בהירות ומיקוד.

מה שאתה מתמקד בו קובע את איכות חייך.

   

רוב האנשים מתמקדים על דברים באופן בלתי-מודע. המוח שלנו הוא 'מנגנון מיקוד' שעובד ללא הפסקה. זה הטבע שלו. כל מה שאנו מתמקדים בו, הוא ישיג לנו אותו. תמיד!

הדבר שנותר לנו לעשות זה לוודא באופן מודע במה אנו מתמקדים. ובשביל זה צריך 'בהירות'. שיהיה לנו בהיר וברור מהם הדברים שאנו בוחרים להתמקד בהם.

 

רוב הזמן אנו מתמקדים באופן בלתי מודע במה שאיננו רוצים. בעיקר מפני שאנו דואגים. דואגים לביטחון כלכלי, דואגים שיינטשו, דואגים מפני תאונות/מחלות, דואגים…

"עלי להיות זהיר כי זה מסוכן להיות גלוי ואותנטי", "צריך להיזהר שלא יסדרו אותי, לא להיות פראייר", "צריך להיזהר לא לעשות בושות ולהביך את עצמי", "צריך להיזהר ש…"

 

כאשר דואגים, המוח כל הזמן ממוקד בזהירות מפני הדבר שבגינו אנו דואגים, שלא יקרה לנו שום דבר רע, חלילה ושלא נחווה כאב ואי-נוחות. הוא שומע ממך את הפקודה "אני לא רוצה את זה" שוב ושוב. המכניזם של המוח האנושי עובד ככה שהוא שומע רק את ה"זה". הוא לא קולט את ה"לא", אין לו הבנה של מילות שלילה. וכמשרת נאמן, כשאתה ממוקד ב"זה" כל הזמן, הוא ידאג להביא לך את "זה".

משמעות הדבר היא שדאגה היא כמו תפילה לקבל את הדבר שממנו אתה חרד. וכאשר אתה מקבל את התוצאה של הדבר שפחדת ממנו, אתה רק מחזק את האמונה שלך ונזהר עוד יותר וחוזר חלילה. כל התהליך הזה אינו מודע. כל מה שאתה רוצה זה להיות מאושר…

 

למשל, אתה דואג וחרד ממחסור, פוחד להיות עני. אתה מתמקד ב"אני לא רוצה להיות עני". המוח שלך כל הזמן שומע: "עני, עני, עני, עני…" ואז הוא (המוח) אומר לך: "אין בעיה, אני יכול לייצר שתהייה עני". ואז אתה נתקל בכל מיני בעיות עסקיות ואחרות שגורמות לך נאמר להפסיד. ואז אתה אומר לעצמך: "לא שמרתי מספיק", "לא נזהרתי", "עכשיו אני אשמור יותר". וככה המוח שלך שומע יותר חזק ויותר אינטנסיבי: "עני , עני , עני, עני…:". אז מה הוא יכול לעשות?

או, את שמה לב שאת נמשכת לגברים מתעללים שוב ושוב. ואת אומרת לעצמך: "אני לא רוצה יותר גברים מתעללים בחיים שלי". כל המה שהמוח שלך שומע זה "גברים מתעללים" ואז באופן בלתי מודע את נמשכת לגברים מתעללים והם נמשכים אלייך, וככה זה עובד שאת נכנסת לחדר ואת נמשכת דווקא לגבר שנמצא בקצה השני של החדר והמבטים שלכם נפגשים והמשיכה שלכם זה לזו לא מוסברת, כי שניכם משדרים בדיוק את מה שאתם מחפשים והרדאר הלא-מודע שלכם קולט אחד את השני, כי זאת הפקודה של המוח שלכם. ואחרי שעובר זמן לא רב את מגלה שאת שוב ביחסים עם גבר מתעלל, ואת אומרת לעצמך "לא שמתי לב לסימנים, לא הייתי זהירה, או לא התמקדתי מספיק בחשיבה כדי למנוע את זה…"

   

וככה בדיוק קורה גם עם הדברים הטובים.

אנחנו מיצרים כל דבר באופן פנימי. למזלנו הדבר היחיד בעולם שיש לנו שליטה עליו זה על מה שאנו חושבים.

 

כל מה שאנו חווים נותן לנו מושג על הדברים שהתמקדנו בהם. אם יש תוצאה לא רצויה בחיים שלכם, זה הדבר היחיד שיכול לספר לכם מהם הדברים שבהם אתם ממוקדים. כך שאם יש לך חוויות אמוציונליות שליליות שאינך רוצה לחוות אותם יותר, אינך אומר לעצמך "אני לא רוצה מזה יותר". אתה מפסיק להיזהר ומפסיק לדאוג ומפסיק להתמקד במה שאינך רוצה.

השיטה היא להיות 'עד', להיות 'צופה' במחשבות שלך. תצפה בעצמך חושב  "אני לא רוצה את זה" ומיד תהפוך את המחשבות לדברים שאתה כן רוצה. בסופו של דבר עם תרגול, המיקוד על מה שאתה כן רוצה הוא יהיה האוטומטי.

מיקוד הוא המפתח לכל מה שאתה רוצה בחיים.

  

אם אתה נתקל בבעיה או באתגר, ותמיד יהיה כאלה בחיים, אם הפוקוס שלך יהיה במה שאתה רוצה, המוח שלך כבר ייצר את הפתרון. אתה חושב "אני יכול למצוא פתרון" וממשיך לחשוב ולחפש את הפתרון והתשובה כבר תבוא. כאשר אתה ממוקד במה שאתה רוצה אתה נכנס למרחב של האינטליגנציה הקוסמית ומקבל את התשובות.

אז הנוסחה להצלחה היא בהירות ומיקוד, מיקוד ובהירות.

להיות בפוקוס מודע על הדברים שאתה רוצה. דאגות אינן רלוונטיות. אין אינן פותרות שום בעיה. עשייה פותרת בעיות, רעיונות יצירתיים פותרים בעיות. דאגות רק יוצרות בעיות.

אתה יודע מה אתה רוצה?

פוקוס, פוקוס, פוקוס.

 

ואם מכל מה שכתבתי כאן תזכרו רק את שתי המילים: בהירות ומיקוד – דייני. למילים יש כוח. בכל פעם שאתם מרגישים שאתם סוטים מהדרך, או שהדרך לא מדוייקת, או משהו לא מרגיש לכם נכון, מייד תוציאו את המפתח מסטר: בהירות ומיקוד, ותראו איך הכל מתחיל להסתדר….

 

 

 

 

 

 

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.