הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

סינכרוניות, צירוף מקרים וקסם

מהי סינכרוניות?

כאשר אירועים שאינם קשורים זה לזה מופיעים ביחד, ואנחנו מבינים שיש להם בעצם מכנה משותף.

מקובל אצלנו להגדיר סינכרוניות כצירוף מקרים, אבל זוהי בהחלט אינה מקריות. אלו הם אירועים ספונטניים, שלא תוכננו מראש על ידנו, שבהופעתם או בהתרחשותם משרתים מטרה מסוימת הקשורה למשאלות ולכוונות שלנו. הם סוג של קסם או נס כי לא ניתן להסביר בדרך הגיונית את דיוק התרחשותם בזמן ובמקום המתאימים, והם תמיד מכילים הזדמנות.

כן, ה-ז-ד-מ-נ-ו-ת !!!!

 

קודם כל חשוב להבין שהתופעה של סינכרוניות היא בעצם 'סימן' בשבילנו שאנחנו בדרך הנכונה, שהדברים פועלים כמו שצריך ויש איזשהו 'מנהל עליון' שבוחש בעניינים ומסדר אותם לטובתנו. סינכרוניות יכולה להתבטא בהתאמה של אירוע חיצוני למשהו שחשבנו עליו או לחלום שחלמנו (=לאירוע פנימי), או שהיא יכולה להתבטא בהתאמה בין אירועים חיצוניים כמו למשל פגישה שבוטלה ובדיוק בזמן שהתפנה אנחנו 'צריכים' באופן לא-מתוכנן מראש, להיות במקום אחר. או למשל אינפורמציה שמגיעה אלינו בדיוק כשאנו צריכים אותה וכדו'.

 

ואם זה 'סימן' כדאי ומומלץ ביותר לפעול עם או בהתאם לאירועים הללו, כי הסינכרוניות מכוונת אותנו לדרך שיש בה הכי פחות 'התנגדות' ומעידה כל כך שאנחנו בתדר הנכון להגשים את המשאלות שלנו…

 

קיים קשר בין סינכרוניות לבין המצב הרגשי/חוויתי אותו אנו מכנים התלהבות או התרגשות ממשהו שאנו רוצים לעשות או להשיג או לחוות. כאשר משהו מלהיב אותנו זה בהגדרה סימן שהוא תואם או משקף את האני האמיתי שלנו. זה לא רצון או צורך 'שיקרי' שלמדנו לרצות אותו כי הוא חשוב או נחשב להצלחה בעיני הבריות, זהו הצורך הפנימי לביטוי עצמי אמיתי.

 

אז איך זה עובד?

 

משאלות והתשוקות הן תדר של אנרגיה. אם יש לנו את התשוקה וההתלהבות למשהו, ואנחנו גם מצהירים ומדברים עליהן, זה יוצר תדר מאוד מסוים בתוך המערכת האנרגטית שלנו ואז אנו קורנים את התדר הזה החוצה לעולם. כך, שכאשר אנו קורנים החוצה את התדר של ההתלהבות, ואיננו 'מפריעים' עם ההנחות וההגדרות שלנו לגבי מה שאנחנו יכולים או לא-יכולים לעשות, אז באופן אוטומטי וללא מאמץ נמשוך אלינו את ההזדמנויות (נזהה אותן באמצעות הסינכרוניות) ויהיה לנו מאד מאוד ברור שעלינו לפעול לפיהן כדי להגשים את המשאלה שלנו.

 

חשוב להבין וחשוב לזכור שלפעמים יש לנו 'הפרעות' פנימיות שמונעות מאתנו לזהות הזדמנות ולפעול לפיה. זה יכול להיות פחד משינוי, פחד מאי-ודאות, פחד מכישלון והרשימה ארוכה. הדרך היחידה שלנו לדעת שאכן יש כאן הזדמנות אמתית ותומכת היא לבדוק את מדד ההתלהבות שלנו, או ההתרגשות שלנו מהעניין. זה לא לוגי וניתוח שכלי לא יכול לעזור כאן. לשכל להיגיון שלנו אין שום תפקיד ביצירת המציאות הסינכרונית ולכן גם אינו יכול להעריך את ההזדמנות או לקבוע את התוצאות הרצויות. האני העליון שלנו הוא האחראי על הרכבת הפאזל הזה והוא היודע את 'התכנית'. ולכן, בהתרחשויות כאלה צריך פשוט לתת אמון !!!

 

ייתכן, ועל פני השטח לא ניתן יהיה באופן מיידי לזהות או לקשר את האירועים וההזדמנויות שקורים, לנושא שעומד על הפרק. זוהי הסיבה מדוע עלינו פשוט לתת אמון שכל דבר שמגיע אלינו ואשר מרגש אותנו, יש לפעול לגביו כמיטב יכולתנו, בין אם זה נראה לנו קשור לנושא או לא ובלי כל צפייה לתוצאה מסוימת. בסופו של דבר נבין איך הכל קשור להכל.

 

בשורה התחתונה העניין הוא שקסם הוא מרכיב אינטגרלי במציאות חיינו. ומאחר והתפיסה והראייה שלנו מאוד סלקטיבית, מה שלא בתודעה גם אינו נתפס. זו הסיבה שרוב האנשים לא רואים את הקסם באופן יומיומי וגם אם לעיתים רחוקות 'רואים' אותו הם קוראים לו 'צירוף מקרים' ועוברים לסדר היום מבלי להבין שהדבר הזה 'סודר' במיוחד בשבילם. ובדיוק בשביל זה כתבתי לכם את המאמר הזה..

אני ממליצה בחום להכניס את הסינכרוניזציה והקסם לעולם המושגים היומיומי שלנו כדי שנוכל 'לתפוס' את זה כשזה קורה בזמן אמת. כי ההזדמנויות מגיעות כל הזמן. השאלה היא, האם אנחנו מוכנים לפעול באומץ, מיד, בביטוי מלא של מי שאנחנו, כמיטב יכולתנו, כאשר הייקום תומך בנו.

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.