הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

לשוחח עם אלוהים – ניל דונלד וולש

ניל דונלד וולש כתב סדרה שלמה של ספרים  של 'שיחות עם אלוהים'. כולם רבי מכר.

את המסרים שקיבל משיחות עם אלוהים הוא ממשיך להעביר הלאה בסדנאות ובהרצאות, אך הוא גם ממשיך באופן קבוע לשוחח עם אלוהים.

השיחות עם אלוהים התחילו אצלו בזמן שהיה במצב מאוד כאוטי בחיים שלו והגיע עד לשפל כזה שלא נותר לו אלא לפנות לאלוהים. והוא פנה אל אלוהים בהתרסה: "נראה אותך, אם באמת אתה קיים אז יש לי כמה שאלות שאני רוצה תשובות עליהן". ולפתע אלוהים ענה לו. הוא שמע קול שעונה לו. בהתחלה שמע קול חיצוני. במשך הזמן, כשהמשיך בשיחות עם אלוהים הקול הפך להיות פנימי.

ניל בטוח שכל אחד מאתנו יכול לשוחח עם אלוהים.

אז הנה המתכון: 3 צעדים שעליך לעשות כדי לשוחח עם אלוהים.

  • עליך להסכים שיש אלוהים.אתה יכול לקרוא לו בכל שם שתרצה: אהבה, חיים, חופש, האחד, כוח עליון, הבורא או כל שם אחר שמתאים לעולם האמונה שלך. העיקר הוא שאתה באמת מאמין ויודע, ללא ספק, שיש דבר כזה.
  • עליך להאמין שאלוהים מדבר אתך כל הזמן.ובכן, 'המקור' או 'אלוהים' מדבר אתנו כל הזמן, כל מה שנותר לנו זה להקשיב. לפתוח את האנטנות שלנו לשמוע מה שהוא אומר לנו.בשביל לשוחח עם אלוהים אין צורך להיות מפותח יותר, טוב יותר, רוחני יותר… אלוהים מדבר עם כל אחד, עם כולם ובמיוחד עם אלו שצריכים שידבר איתם. עליך להיפתח למסרים. להתכוונן, לשים לב.אתה כבר הולך בעולם בידיעה שאלוהים מדבר אליך כל הזמן, מה שנותר לך לעשות זה לשים לב לסימנים. אלוהים ישלח לך מסרים מאוד ברורים בכל מיני צורות בתוך החיים עצמם. כאשר תחפש את הסימנים – תראה אותם.כמובן שסביר שתשאל את עצמך "איך אני יודע מהו סימן מאלוהים ומה אינו סימן מאלוהים?" ייתכן שכל דבר שאתה רואה ידאיג אותך: "האם זה באמת מסר ולא סתם משהו שקורה מתוך החיים עצמם?"אז הנה לפניך הדרך להבדיל:השיחות עם אלוהים הם הדברים שגורמים לך להרגיש טוב, להרגיש יותר, להתעלות. לעולם לא דברים שגורמים לך להרגיש קטן, נפחד או מאוים. גם לא כשבאים אליך בטענות.תאמין ברגשות שלך. זה לא עניין של שיפוט שכלי. כאשר אתה נרגש, כשאתה מרגיש טוב לגבי משהו שקיבלת – אלו דברים שבאו מאלוהים.דברים שגורמים לך להרגיש רע – אינם מאלוהים.תן אמון במסרים.
  • פעל ללא פחד ומיד.פעל לפי המסרים שקיבלת ללא דיחוי. אל תדאג לתוצאות.

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.