הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

ללכת אחרי ההתלהבות שלך

לכמה מכם יש יותר מידי התלהבות?

 

מי מכם, כל כך נלהב לקום בבוקר, עד כדי כך, שהוא צריך לקשור את עצמו עם חגורת בטיחות למיטה, כדי שלא יקפוץ מהמיטה בכזאת התלהבות וישבור רגל?

 

מישהו הרים את ידו?

 

כמה מכם היו יכולים להיות יותר מאושרים, יותר יעילים, ויותר מצליחים – אם יכלו באופן עקבי להתנהל בעולם בהתלהבות רבה יותר מאשר כעת?

מה אומר לכם, אני "מתלהבת סדרתית". כך כך הרבה דברים מעניינים אותי, מלהיבים אותי, כל כך הרבה מה ללמוד, כל כך הרבה אפשרויות… אני מיסיונרית של התשוקה וההתלהבות, מנסה לעורר אנשים כבויים "לחיות". Follow your Passion.

מה ההבדל בין האנשים שמנהלים חיים רגילים של "שגרה מבורכת" לבין המתלהבים, שהתשוקה בוערת בהם (לביטוי עצמי, להישגים, להצלחה, למשהו חדש, לעניין…).

 

איך אפשר להכניס קצת התלהבות ותשוקה לשגרה, לחיים הרגילים של הרוב הדומם?

 

זה ממש לא פשוט.

 

התחלתי לחשוב, מה עושה את ההבדל בין האנשים עם הדחף וההתלהבות וכתוצאה גם האומץ לנסות ולהתנסות בדברים חדשים, לבין האנשים שרק רוצים "שקט" בעולם הפרטי שלהם, שהכל יהיה ניחוח, בלי הרבה דרישות מהחיים, הנאות קטנות פה ושם…

האם זה בגנים?

האם נולדים עם זה?

האם זוהי תפיסת עולם נלמדת?

 

ישנם הרבה מקומות עבודה שממיתים, שמכבים את החיים, שסוחטים כל ניצוץ של אנרגיה. ישנן מערכות יחסים ומשפחות שעושות את אותו הדבר בדיוק. ואם אתם שם, יש לכם אופציות להתחיל לחיות, לבחור בגישה של התלהבות.

החדשות הטובות הן, שניתן לפתח את התכונות הללו – התלהבות היא בחירה!!!!

 

כל בוקר אתה מחליט איך יהיה היום שלך. אתה מחליט שהיום הולך להיות יום טוב. אתה לא יכול לשלוט בכל מה שיקרה היום, אבל בהחלט אתה יוכל להחליט האם תעשה היום דברים שמלהיבים אותך. אפילו משהו קטן שמלהיב אותך, שאתה עושה אותו כל יום משנה את האנרגיה שלך, משמח אותך, מעורר אותך, יוצר תדר אחר במערכת האנרגטית שלך שמושך עוד מאותו הדבר לתוך החיים שלך.

 

להתלהב, לעשות דברים שאתה אוהב, זהו ארגז כלים מושלם לביטוי עצמי ואושר וליצירת מציאות.

 

כאשר אתה פועל לפי מה שמרגש אותך, לפי מה שמלהיב אותך אתה מבטא באופן פיזי תדר שהוא הגרעין האמיתי שלך, הוא מי שאתה באמת, האני הטבעי שלך. ולא משנה מה לימדו אותך, ואיזה הגבלות ואמונות מגבילות אתה מחזיק, אם תאמין בזה בלי היסוס, תאמין שמה שמלהיב אותך מייצג את התדר האמיתי שלך, זה יחזק את ההתאמה שלך עם האני הפנימי שלך ולא עם המסכה שאתה מאמין שהיא אתה. כשאתה פועל, בכל הזדמנות בצורה המכילה את רמת ההתרגשות הגבוהה ביותר שלך, מה שאתה אומר למעשה זה "כן, אני מאמין במי שנועדתי להיות". והיקום יגיב אליך. לא רק שאתה מתחבר כך לעצמך האמיתי, אלא שתיווצר סינכרוניות בחיים שלך שתוביל אותך אל הדבר הכי מרגש הבא. זוהי תוצאה אוטומטית של לפעול לפי ההתרגשות הגבוהה ביותר שלך מבלי להסס. מבלי שיפוט, מבלי לנתח יותר מידי.

 

זה לא פשוט. רוב האנשים צריכים לעשות קפיצה מעל הפער של האמונות שלהם בעניין הזה. אמונות כמו "צריך לעבוד קשה בשביל הכסף" או " אני לא יכול לעשות מה שאני אוהב כי זה לא יספק לי פרנסה" או "חלומות לחוד וחיים לחוד" או "מה שאני אוהב לעשות לא רלוונטי לחיים שלי" וכל האמונות שקשורות לביטחון כלכלי ופסיכולוגי  של 'צריך' ו'חייב'.

ברור לי שאמונות אלו של "ככה 'באמת' המציאות וכל השאר זה פנטזיה" לא ניתנות להפרכה. כי יש להן כזה כוח מפני שהמציאות כל הזמן 'מוכיחה' שהן נכונות. זהו מנגנון החיזוק העצמי של האמונות השליליות. הן לא מוותרות בקלות… לכן אל תלחם במה שאתה באמת מאמין. אל תקפוץ מהצוק ותעזוב מקום עבודה כדי לצייר אם אתה לא באמת מאמין שזה יתמוך בך. ויחד עם זאת, אם ציור זו ההתלהבות שלך תצייר כמה שאתה יכול, יותר ויותר. פעל לפי ההתלהבות שלך כמה יותר שאתה יכול. אם אפשר כל יום.

 

איך זה שאתה כן עושה בהתמדה ונחישות מה שאתה לא אוהב אבל 'חייב' ולא פועל באותה נחישות לפי מה שאתה אוהב? אתה רוצה להתבטא דרך צילום, אתה רוצה לשם כך ללמוד צילום אבל זה כרגע לא אפשרי לפי אמונתך. ובאותו הזמן המצלמה המשוכללת שרכשת שוכבת כאבן שאין לה הופכין ממתינה לטיולים ואירועים מיוחדים. מדוע אתה לא לוקח אותה אתך כשאתה יוצא לרחוב? מדוע אתה לא מצלם מידי יום? מצלם קצת? אתה מוותר על הדבר שאתה אוהב לגמרי? מדוע את לא פותחת את בלוק הציור? מדוע אתה לא מנגן על הגיטרה?

 

אני רואה שזה מתחיל לחלחל בתחומים מסוימים. אנשים מתחילים לרכב על אופניים או לרוץ מרתון או מתאמנים לתחרות איש הברזל. זה הופך להיות יותר ויותר לגיטימי לעשות את מה שאתה אוהב בתחומי הספורט השונים. וזה באמת הופך אנשים למאושרים יותר, למחוברים יותר לעצמם.

כשזה נוגע ל'משוגעים' לספורט או לבריאות זה מקובל. מערכת האמונות שלנו כבר השתנתה בעניין הזה. כאן ברור שהעשייה הספורטיבית והבריאותית תומכת בנו. אין ספק שזה גם נכון. זוהי דוגמא לשינוי גישה, לשינוי של הגדרות חברתיות. זוהי דוגמא שכל אחד יכול לפעול לפי ההתלהבות שלו, דוגמא שזה משנה חיים. משנה את הערך העצמי, משנה את מדד האושר האישי, מכניס אנרגיה ומוטיבציה גם לתחומים אחרים.

 

אז בואו נתחיל. כל אחד יכול למצוא משהו אחד שמלהיב אותו, משהו אחד שהוא טוב בו ואוהב לעשות אותו ולהתחיל לעשות את זה קצת יותר, בכל יום אם אפשר. ללא ציפיות. רק לעשות בגלל שזה מלהיב אותי ולא משנה מה תהייה התוצאה של זה. אל תוותרו על עצמכם. אני מאמינה שזה ישנה את העולם…

 

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.