הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

להיות מי שנועדת להיות

במשך אלפי שנים אימנו אותנו להיות משהו שאנחנו לא. תהיו 'ככה' אומרים לנו. תתאים לכאן, בוא לכאן, תהיה שייך לדרך הזאת, תעשה כך, אל תהייה עצמך, תסתיר את רגשותיך, תפסיק לחלום, זה לא יעבוד, זה לא מתאים לכאן, זה לא מתאים לך, אתה צריך ללמוד את זה, אל תהייה עצמך, תהייה מי שאנחנו אומרים לך שאתה צריך להיות.

 

כך הפכנו להיות מומחים בלהיות מישהו חוץ ממי שאנחנו עצמנו. וכשאנחנו מומחים בלהיות 'מישהו אחר' כבר איננו מה שנועדנו להיות במקור. ואם איננו מה שנועדנו להיות, אז כמו חתיכת פאזל, החתיכה שנבראה מתאימה להכל, לתמונה הגדולה, כבר אינה מתאימה ואיננו יכולים לתמוך בתמונה הגדולה ואיננו יכולים להיכנס למקום הטבעי שלנו בתוך התמונה הגדולה, שהיא בעצם החיים על פני הפלנטה שלנו ובכלל. ואם תחשבו על זה, חתיכת פאזל שלא מתאימה ומנסה להתאים עצמה בכוח, לא רק שלעולם לא תתאים, גם תחווה 'קשיים'. אם זה לא מתאים – כוח לא יעבוד, נכון?

 

לכן אנחנו עוברים את כל האתגרים הללו שהחיים מציבים לנו. כי זהו בית הספר הגבוה ביותר להתפתחות שקיים. והתפתחות משמעותה לחזור לאני הטבעי שלי עד כמה שאפשר, יותר ויותר. כי תוך כדי הליכה בחיים הללו אנחנו יכולים לגלות מי אנחנו באמת. כן, לא כולם רוצים לגלות, רבים מפחדים, אחרים בכלל לא נחשפו לרעיון הזה, ואחרים סתם חושבים שהם מכירים ומבינים את עצמם הכי טוב. נו טוב, הכל עניין של בחירה…

 

וככה זה עובד: כאשר נהייה בצורה הטבעית שלנו, בצורה האמתית שלנו, נתאים למקום הטבעי שתוכנן בעבורנו. וכשנתאים למקום שלנו נהייה בשירות לכל חתיכות הפאזל האחרות, כי אז נתמוך בהכל, בתמונה הגדולה, שתומכת בכל החתיכות האחרות. וככל שנהייה קרובים לאני האמתי, הטבעי שלנו, כך נחווה פחות ופחות התנגדות, ויופיע יותר ויותר 'קסם' בתוך החיים שלנו.

 

איך עושים את זה?

על ידי שינוי ההגדרות שלנו לגבי עצמנו ולגבי המציאות. כן, זה אומר חקירה ומודעות לגבי כל הגדרות שלימדו אותנו ושאימצנו מאחרים. כן, זה אומר רצון והשתדלות ובוודאי אומץ.

 

חשוב להבין וחשוב לזכור –

אין שום מציאות פיזית מלבד זו שאנחנו מגדירים אותה להיות!!!

 

כאשר לימדו אותנו "זוהי הגדרה שהיא האמת… אל תאמין בשום דבר אחר", זוהי בדיוק המציאות שנקבל (בהתאם להגדרה). כי המציאות נוצרת לפי ההגדרות שלנו בכפוף לחוק ש"מה שאתה שולח אתה מקבל בחזרה". מכיוון שכל אמונה וכל הגדרה היא תדר, לפי התדר שאתה רוטט תקבל תדר דומה בחזרה. וכאשר תקבל את הדבר הזה שאתה מאמין בו, התוצאה תהייה שהאמונה שיצרה את התדר הזה תתחזק יותר (כי זוהי 'הוכחה' שהאמונה הזאת נכונה). וכך הלאה והלאה במעגל אינסופי של חיזוק עצמי הופכת האמונה להיות כל כך חזקה ובלתי מופרכת לחלוטין.

 

אפשר גם אפשר לשנות הגדרות. צריך 'לפתוח את הראש' לרעיונות חדשים, להיות גמיש. וכשאנחנו עושים את החקירה של ההגדרות שלנו ושל הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו ,לשאול את עצמנו, האם זוהי ההגדרה שאני מעדיף? ומתוך ידיעה ששום דבר לא 'חקוק בסלע' ואפשר ורצוי לעשות בחירה, להעדיף אמונה אחרת, לספר סיפור אחר, לפי מה שאנחנו מאמינים עכשיו שזוהי האמת, ולהתנהג בהתאם לאמת החדשה.

 

זהו זמן של טרנספורמציה על פני הכוכב שלנו. הדברים משתנים במהירות. ההתפתחות של הפרט וגם של החברה מואצת. אנחנו יכולים לשבור את השרשרת, יכולים לשנות את ההגדרות שנקבעו במשך דורות. מה שנחשב פעם כפנטזיה (צוללות, מטוסים, הליכה על הירח, אייפון, רובוטים… ואפילו העובדה שאני יושבת בביתי וכותבת מאמר שתוך רגע יגיע אליכם למכשיר הנייד שנמצא בכף ידכם…) הפך למציאות. הפנטזיה של היום הופכת למציאות כל כך מהר עד שכמעט נוצרת תוך כדי כתיבתה.

 

מזכירה לכם שוב:

אין שום מציאות פיזית מלבד זו שאנו מגדירים אותה להיות. נקודה

כן, חקירה ומודעות לא תמיד אפשרי לעשות אותם לבד. אז מה? תמיד אפשר למצוא שותפים לדרך. מתחילים בהתכוונות וההזדמנויות כבר יגיעו…

זהו להפעם… האם אתם רוצים להיות מי שאתם באמת?

 

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.