הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

כוחן של אמונות

לפניכם סיכום קצר שנלקח מספרו של דן קנדי Dan Kennedy -"power points, volume1

כוחה של אמונה

האמונות של אדם משתקפות בתוצאות שהוא משיג.

ישנן שלושה סוגים של אמונות החשובות ביותר להצלחה:

האמונות שלך לגבי כיצד היקום עובד.

האמונות שלך לגבי עצמך.

האמונות שלך לגבי החזון, הרעיון ו/או התכנית שלך.

כשאני חושב על כל האנשים המצליחים, החזקים והמשכנעים ביותר שאני מכיר, אני יכול לסכם את האמונות המשמעותיות  ביותר שלהם כדלקמן:

  • אמונה שקיים שפע אינסופי שאינו מוגבל.
  • אמונה שישנה אינטליגנציה גבוהה: היקום, אלוהים, אני עליון (איך שכל אחד יבחר לקרוא לזה) שמגיבה למחשבות המחויבות שלנו ולפעולות שאנו עושים בנחישות.
  • אמונה ביכולת ההבנה והלמידה שלי, ובכך שאני יכול ללמוד כל דבר ללא הגבלה. כלומר, כל דבר שמישהו אחר יכול לעשות, גם אם אינני יודע, אני יכול ללמוד ולעשות לפחות כמוהו או אפילו יותר טוב. "אם מישהו אחר יכול לעשות את זה – גם אני יכול לעשות את זה".
  • מערכת אמונות לגבי עצמי: כבוד עצמי ובטחון עצמי המבוססים על הערכה ריאלית של חזקות וחולשות, יכולות, פוטנציאל ומגבלות. אין כוונה להיות פרפקציוניסט בכל דבר, ואין קשר בין מגיע לי לבין להיות פקפקטציוניסט.
  • אמונה בלתי ניתנת לערעור ואפילו אובססיבית לגבי יכולתי להשיג את מה שאני רוצה.

המלצה לקריאה: Magic Of Believing by Claude Bristol

עד כאן דבריו של דן קנדי.

ברצוני לחדד את נושא האמונות, והאבסורד שהאמונה לגבי אמונות יוצרות מציאות, עשויה להביא אותנו. עץ תפוחים לא יצמיח חבצלות גם אם נשכנע עצמנו באמונה אבסורדית כזאת. ישנן אמונות של הטעיה עצמית. ישנן אף אמונות שליליות.

החשוב ביותר להדגיש בגישה הזאת על כוחן של אמונות הוא, שאינך נתון לחסדי אירועים ונסיבות. הרעיונות הם שקיימים תחילה, ההתנסות הפיזית באה בעקבותיהם. כשהאמונות שלך יתחלפו תתרחש טרנספורמציה בהתנסות והתנהגות שלך.

לעיתים קרובות אנו בכלל לא יודעים מהן האמונות שלנו. אדם יכול לקרוא את הרשימה הנ"ל של דן קנדי ולומר לעצמו: כן בהחלט, אני מאמין בזה" אבל זה רק מן הפה לחוץ. בתוך תוכו יש לו אמונות לגמרי שונות.

איך אפשר לדעת מהן האמונות שלי?

עליך לבחון את מציאות החיים שלך בהווה. אם אתה במצב רוח מרומם, בריא, שופע מרץ, מרגיש שאתה מביא תועלת בעובדתך, מוקף שפע, אנשים מחייכים אליך – אתה יכול להיות בטוח שהאמונות שלך מועילות.

אבל אם אתה רואה במציאות שלך חולי, עבודה חסרת משמעות, חוסר כסף, עולם של סבל ושל רשע – תוכל להניח שהאמונות שלך שגויות ולהתחיל לבחון אותם.

כך לגבי מידת ההצלחה וההישגים שלך. אם ברצונך לשדרג את ההישגים שלך – אמץ את אמונות המאפיינות אנשים מצליחים ובעלי השפעה.

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.