הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

ההיסטוריה של המין האנושי – הסיפור החדש

לראשונה שמעתי על האנונקי Annunaki לפני מספר חודשים, באחת ההרצאות שרכשתי באינטרנט.

בסיום ההרצאה עלתה שאלה מהקהל על האנונקי ועל הגזע ההיברידי. היות ומעולם לא שמעתי על כך ולא כל כך הבנתי על מה מדובר החלטתי לבדוק ברשת ולקבל קצת מידע. ובכן, מה אומר לכם, כאילו נפתחו שערי שמים והמידע שהגעתי אליו היה מסוג הדברים ש- Blow your mind 'מעיף את המוח'. ופתאום גם הבנתי שרבים, ואני בתוכם, חיים לנו בבועה הקטנה שלנו, בבורות יחסית, לא מעלים בדעתנו אפילו שיש בעולם הזה כל מיני רעיונות ואינפורמציה אחרת שאינה נלמדת ואינה כתובה בספרי ההיסטוריה שלנו, ושלפחות כדאי לנו לפתוח את הראש. מי יודע מה נכון?

 

אז הנה, מביאה לכם תקציר של ההיסטוריה האנושית 'האחרת', זו שעדיין לא מסופרת אבל לפי יודעי דבר, בשנים הבאות יתגלו כתבים והוכחות להיסטוריה האמתית של הגזע האנושי וזה יהפוך להיות נחלת הכלל. וההיסטוריה הזאת קשורה לחוצנים שבאו לבקר על פני הפלנטה שלנו…

הי, אל תברחו לי עכשיו. הישארו כאן איתי. גם אם זה בדיוני לגמרי לדעתכם, לפחות תצאו מהקופסא ותדעו על מה מדברים בעולם הזה…

 

אז הסיפור הוא כזה

האנונקי Annuaki הם התרבות החוצנית שאחראית על שינוי המבנה הגנטי של ההומוניד הטבעי שחי כאן על פני הפלנטה, הוא מה שנקרא אצלנו, ההומוארקטוס. זה התחיל בערך לפני 500,000 שנה באזור המזרח התיכון ויבשת אפריקה.

התרבות האנונקית שלחו קבוצה של 'אנשים', אנונקים אל הפלנטה שלנו כדי שיחפשו מינרלים שונים וזהב להביא לעולם הבית שלהם. הם היו צריכים את הזהב במיוחד, כי זה אפשר להם לשנות את דפוסי מזג האוויר בפלנטה שלהם ולבצע ובדרך הזו התאמות של שדה האנרגיה שלהם. זאת הייתה הכוונה המקורית שלהם והם היו אמורים לבצע את המשימה הזאת בעצמם.

 

האנונקים שהגיעו לכאן גילו שקשה להם לבצע את המשימה הזאת בעצמם, והם חשבו שהם זקוקים לכוח עבודה שיעזור להם. מכיוון שהם ידעו של פני כדור הארץ קיימים יצורים טבעיים (קופי אדם – הומוארקטוס), שהם דומים להם במידת מה (לאנונקים), הם הבינו שהם יכולים לשנות אותם גנטית ולשדרג אותם למשהו שיהיה דומה יותר לצורה שלהם עצמם, כך שהילידים יוכלו לעבוד במכרות ולכרות בעבורם את הזהב והמינרלים הנוספים שהם ביקשו. בקיצור, הם רצו ליצור גזע של עבדים – מפותחים מספיק כדי לבצע את העבודה אך צייתנים מטבעם וממושמעים ושלא יעשו בעיות לגזע השולט (המלכים).

וכך, על ידי הכללה של חלק מה- DNA שלהם במבנה הגנטי של ההומוארקטוס הם יצרו את הגזע האנושי שממנו אנחנו התפתחנו – ההומוספיינס, האנושיים. (ולכן אנחנו נחשבים לגזע היברידי).

 

לאורך זמן, לטווח יותר ארוך, הם עשו מספר שינויים גנטיים כדי להתאים את הגזע ההיברידי החדש למטרות שלהם (צייתנים כבר אמרנו?), אבל גם יצרו קשרים שונים עם האנושיים עד לדרגה של חברות ואף מערכות יחסים אינטימיות. בסופו של דבר, התרחשו ערבובים בין חלק מן האנושיים  של אותו הזמן והאנונקי וזה יצר לידות טבעיות של 'יצורים' שאנחנו (האנושיים) קראנו להם אלים.

 

מבחינה פיזית האנונקי היו הרבה יותר גבוהים מאתנו. לכן חלק מן הגזעים האנושיים אז היו גם הרבה יותר גבוהים מאשר היום. בנוסף לכך חלק מן האנושיים גם יכלו לחיות חיים ארוכים של מאות שנים (מפני שאורך החיים של האנונקי היה אלפי שנים). אגב, עכשיו, בתקופה זו, בגלל השינוי האנרגטי, ההתפתחות המואצת והטרנספורמציה שמאפיינת את העידן הזה, גנים של האנונקי שהיו רדומים בתוכנו מתחילם להתעורר והגזע האנושי מתחיל שוב לקבל התכונות של גובה ושל אריכות ימים מן הגנים של האנונקי. שינוי התדר על פני הפלנטה פותח את הקשרים הגנטיים בד.נ.א. שלנו לחומרים הגנטיים של האנונקי.

 

באותו הזמן, במקביל, מהאנושיים שלא עברו שינויים גנטיים ע"י האנונקי (ההומוארקטוס) התפתח גזע של מין הומינידי מקביל לבני האדם. הם התפתחו לצורה שעתה קוראים לה ביג-פוט, או יטי, או ססקווטץ.

הענף הזה של הגזע האנושי, בני-דודים שלנו, התפתחו בדרך מאוד טבעית שאפשרה להם קשר קרוב לטבע והם פיתחו יכולות ומיומנויות שונות. חלק מן המיומנויות הללו זה להיכנס או לעבור בין מימדים, לעבור ממציאות מקבילה למציאות מקבילה, ממימד אחד למימד אחר. זוהי הסיבה שכל כך קשה למצוא אותם על פני הפלנטה שלנו כאשר הם לא רוצים שימצאו אותם.

 

כמובן שהאנונקים שהגיעו לכאן לא היו אמורים להתערבב עם הגנטיקה של הפלנטה, וכאשר המועצה המרכזית של האנונקי גילתה את מה שהם עשו ושהם יצרו גזע אינטליגנטי חדש, הם החזירו את כל ההתיישבות הזאת אל העולם שלהם, ולמעשה עזבו-נטשו אותנו לעצמנו, לגדול ולהתפתח לבד, עם מידה מסוימת של הכוונה והדרכה מהם. מאחר והם הרגישו שהם אחראיים על מה שקרה כאן, הם לקחו אחריות למידה מסוימת של הדרכה, למרות שזו לא הייתה התכנית המקורית שלהם. וכך היו סיפורים על ביקורים מן החלל החיצון, וחלק מן הסיפורים הללו הם על מלאכים ואלים שבאו מן השמים, מנחים ומדריכים שבאו בצורות שונות כדי לאפשר לבני האדם לגדול ולהפוך לתרבות של עצמם בעצמם.

 

הם אפשרו לאנושיים להשתלט על חלק מן הערים שהם בנו במקור עבור 'המלכים' השליטים של שושלת האנונקי. כלומר המעורבים – שנולדו מזיווג של בני אנוש וחוצנים, שהדם של האנונקים היה דומיננטי אצלם – נשארו כאן לשלוט. כך, באטלנטיס היו מלכים משושלת האנונקי, גם בתקופה הלמורית ועד מצרים העתיקה, שבה המלכים משושלת האנונקים היו הפרעונים.

 

המושג 'דם כחול' המייצג שושלת מלכותית, והמושג מלכות באופן כללי על פני הפלנטה שלנו, מקורו מהאנונקים, שהיו קצת בעלי גוון עור כחלחל. כך ששושלת הדם הכחול מתייחסת בפירוש לשושלת של האנונקי. אף שכולנו מכילים מרכיבים גנטיים של אנונקי, ישנם פה ושם כאלה שהם קשורים יותר לשושלת של האנונקי והם בעלי 'דם כחול'.

 

לאחר שכל זה קרה, התפתחו על פני הפלנטה שלנו קבוצות של אנושיים שהובלו על ידי מדריכים אנושיים, עם תוספת הדרכה פה ושם מישויות חוצניות שלמדו אותם (את המדריכים) כיצד לפתוח את התודעה שלהם כדי 'להוריד' אינפורמציה ממספר מגוון של מקורות, ואלו הם למעשה השמאנים בתרבויות העתיקות.

האנושות הושארה להתפתח לבד, כאשר בני התרבויות החוצניות 'צופים' לראות כיצד אנחנו מתפתחים, גם טכנולוגית וגם מבחינת תודעה, עד שנגיע לנקודה שבה נוכל שוב לתקשר עם ישויות חוצניות וישויות בין-מימדיות. זה יהיה השלב הבא שבו תתרחש אבולוציה.

 

באופן כללי, הצפי הוא שנהייה חלק מן הברית הגלקטית ויהיה קשר בין ממשלות ושיתוף פעולה…

אז… יש למה לצפות…

 

וליותר סקרנים ביניכם, יש ה-מ-ו-ן סרטים ביוטיוב על ה- Annunaki ועל ערש התרבות האנושית במסופוטמיה. ה-מ-ו-ן…

 

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.