הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

גלה את ייעודך

איך תמצא את הייעוד האישי שלך?

עבור רבים, הייעוד האישי שלהם הוא מסתורין. מעטים הם האנשים אשר יודעים בבירור מהו הייעוד האישי שלהם, כלומר, מהי התכלית שלהם בעולם הזה.

רוב האנשים לא רק שלא יודעים את הייעוד שלהם, אלא גם אינם מתעסקים בשאלה הזאת אלא פשוט "נסחפים" עם החיים תוך ניסיון להיות מאושרים כמה שיותר. פה ושם ישנן הבלחות ונגיעות בייעוד, אם במקרה, אם מתוך משיכה אינטואיטיבית לדברים מסוימים ולא לאחרים.

אתה הקורא באתר זה, אתה בודאי מאלו המחפשים משמעות, מודעות ובחירה חופשית הם חלק מן האג'נדה שלך, והנך מעוניין למצוא את הייעוד האישי שלך.

לפני הכל, 2 הצהרות חשובות לגבי ייעוד:

אדם לא חייב לחיות את הייעוד שלו.

אף על פי שהייעוד מוגדר כתכלית האדם בעולם הזה, הוא עדיין חופשי לבחור. אחד החוקים החשובים ביותר שלפיהם פועל העולם שלנו הוא חוק חופש הבחירה – "הכל קבוע מראש והרשות נתונה".

אפשר לבחור לא לחיות את הייעוד (גם אם יודעים אותו!).

והייעוד שלו לא חייב להיות "גדול" או "משמעותי".

ייעוד אפשר להגשים בכל מיני מסגרות, קטנות כגדולות. ייעוד לא חייב להיות מוגדר כ"חשוב" או "בעל ערך" במובן השיפוטי. ייעוד יכול להיות קטן, צנוע ואפילו "לא משמעותי" בעבור אנשים אחרים, למעט האדם עצמו.

מדוע כדאי למצוא את הייעוד האישי?

הייעוד ממלא את הצורך של הנשמה. זה להיות הכי אתה שאתה יכול להיות, לתת לאני הפנימי שלך ביטוי. אדם המוצא את ייעודו והולך בדרך אל ייעודו – הופך להיות אדם מאושר.

ישנו טיעון מקובל האומר ש"כאשר אדם הולך בדרך הייעוד שלו הייקום עוזר לו" מה שמבטיח הצלחה למי שהולך שבוחר ללכת בדרך הייעוד שלו.

הבה ונצא יחד לתהליך אנרגטי (דימיון מודרך) למציאת הייעוד האישי.

שבו בנוח על הכסא, קחו אוויר והיכנסו לעולם הדמיון:

הנך צועד על השביל שיוביל אותך אל הייעוד שלך. מסביב אין דבר. ריק, נוף מדברי, חול וסלעים. אור הירח מאיר את הדרך, הדרך אל תכלית החיים שלך. כשתסיים את המסע תדע מהו הייעוד שלך.

והנה על השביל, ממש מולך מתגלה מקדש. מקדש שיש. שקט מסביב, ראייתך צלולה והמקדש מדהים. הדלת נפתחת לקראתך ואתה נכנס לתוך המקדש. 7 דמויות ממתינות לך בפנים, לבושות גלימות בצבע תכלת.

זהו המקדש שבו יבדקו את כישוריך הפיזיים: מה קורה עם הגוף שלך, מה מצבו כעת ומה הפוטנציאל שלו.

כאשר תמו המבדקים, נפתחת דלת בצידו השני של המקדש ואתה יוצא בחזרה אל השביל שמוביל אותך למקדש שני.

לפניך מקדש זכוכית ובדולח. אתה נכנס פנימה. 5 דמויות עוטות גלימות סגולות יבדקו כעת את מצבך הרגשי, את כל ההקשרים הרגשיים שלך. כאן, במבחן השני, יבדקו את כל מערכות היחסים שלך, החוסן הנפשי שלך, הרגשות שאתה עוצר והרגשות שאינך יודע להרגיש. ואחרי כל המבדקים והבדיקות, הדמויות הסגולות זזות הצידה ונפתחת הדלת בצד השני ואתה יוצא אל השביל שמוביל למקדש נוסף.

המקדש השלישי, עשוי כולו קריסטל צלול. 3 דמויות, עוטות לבן צחור כשלג, ממתינות לך. הם הבודקים את הכישורים החשיבתיים שלך, עד כמה אתה מיומן ומשתמש במחשבה שלך, את יכולת הניתוח שלך, כיצד אתה רותם את הכוח המנטאלי שלך לכיוונים שעליך לצעוד בהם. כשמסתיימים המבדקים, הדמויות הלבנות זזות הצידה ונתפתחת דלת בצד השני של המקדש ואתה יוצא אל השביל שמוביל אותך אל המקדש הרביעי.

זהו מקדש האור. מקדש האור בנוי מאנרגיה של אור בכל צבעי הקשת. נפתחת הדלת ואתה נכנס פנימה. דמות אחת נמצאת שם ממתינה לך, דמות של אור, מתבוננת בך בדממה, צופה לתוך ההוויה שלך, לתוך ההכרה והמודעות, לתוך החלומות לבדוק מה יש לך להציע כדי שאפשר יהיה להשתמש בזה בדרך הייעוד שלך. הדמות מתבוננת לתוך העולם הסודי שלך, למקומות שאפילו אתה בעצמך מהסס להתבונן. וכשהתהליך מסתיים הדמות נמוגה, ונפתח שער החוצה אל הדרך שבאה לקראתך, אל עבר הייעוד שלך, אל עבר החיים שלך שתכליתם נטוותה בתהליך שעברת ב-4 המקדשים הללו.

וכעת אתה צועד על הדרך שמובילה אותך להיכל, שם תוכל להסיר את הלוט מעל לוח של אור עליו נכתב הייעוד שלך, ששוקלל בהתאם למבדקים שעברת, ולגלות את התכלית שלך ולחיות את שארית חייך בהתאם לייעוד שלך…

הלו, תתעוררו!!! אין דבר כזה!!! זה לא עובד ככה!!!

טוב, עכשיו אחרי שעברתם את "הפסיכומטרי השמימי" בואו נחזור אל הקרקע. התפיסה של רוב האנשים את הייעוד, היא תפיסה מאוד רומנטית, מסתורית. התפיסה שהייעוד "יפגוש אותך", יגיע אליך, שזה משהו מסתורי שלא נגלה לכל אחד, רק לאנשים מיוחדים.

לא ולא!

ייעוד זוהי בחירה. אדם בוחר את הייעוד שלו!!!!!!!!!!!!

איך?

הייעוד של אדם תמיד יהיה קשור בדברים שהוא טוב בהם ובדברים שהוא אוהב. חשוב לזכור זאת. הייעוד שלנו הוא לעשות את מה שהכי מלהיב אותנו. ללכת עם התשוקה שלנו, כאן ועכשיו.

לפיכך, השלב הראשון שעליך לעשות כדי לגלות את הייעוד שלך הוא לענות על השאלות הבאות:

מהם הדברים שאתה אוהב לעשות?

מה מלהיב אותך לעשות?

מהי התשוקה שלך?

איזה עבודה,שכשאתה עושה אותה, אינה נתפסת בעינך כעבודה?

איזו עבודה, שכשאתה עושה אותה, אתה יכול להמשיך עוד ועוד מבלי להתעייף ומבלי להרגיש שהזמן חולף?

מהם הדברים שמשמחים אותך ביותר?

מהן החזקות שלך?

מהן היכולות הייחודיות שלך?

מהם התחביבים שלך?

אם לא הייתה לך מגבלה של כסף, מה היית עושה?

לאחר שתענה לעצמך על השאלות הללו, תמצא בוודאי קורלציה בין התשובות. משהו שיכול לקרב אותך לפחות בצעד אחד אל הייעוד שלך, שייתן לך מושג כלשהו, לפחות לגבי התחום של הייעוד שלך…

"לא לבדו יחיה".

לרוב בני האדם המשמעות של החיים, התכלית שלהם, תהייה קשורה לאנשים אחרים.

אני רוצה להציע לכם כאן, הסתכלות על ייעוד – כעשייה למען הכלל.

הכלל יכול להיות המשפחה או רק עוד אדם אחד, או יכול להיות כלל גדול יותר כמו עם ומדינה, או גדול יותר כמו עניי אפריקה וכו'.

חשוב להזכיר, לא כל אדם חייב לבחור בדרך הייעוד הקשורה לשרות הכלל! אדם יכול לבחור חיים בהם הוא עוסק רק בעצמו, רק בדברים שמבטאים את התשוקה שלו, ללא צורך בתרומה לכלל. וזה בסדר. כי כשאדם מאושר הוא משפיע על כל הסביבה והוא מהווה השראה לאחרים ללכת גם כן עם התשוקה שלהם. וזה כבר מספיק להפוך את העולם למקום טוב יותר.

לעיתים קרובות מאוד יש קשר בין החיפוש אחר הייעוד לבין הגיל הכרונולוגי והדרך שאותה עשה אדם. רבים מהאנשים שעשו לביתם, הצליחו ורכשו סטאטוס וכסף, מוצאים את עצמם שואלים ומה הלאה? עוד כסף? האם זה יעשה אותי מאושר יותר? בנקודה זו של החיים עולה השאלה של הייעוד. צעירים עסוקים בעיקר בבניית התשתית של בטחון כלכלי ואישי ובניית משפחה ופחות עסוקים בשאלת הייעוד.

איך תמצא את הייעוד האישי שלך?

ברצוני להציע 6 דרכים של שרות/נתינה, 6 דרכים שהם גישה, שהם מצב של תודעה שמתוכן אתה יכול לבחור את היעד שלך, את דרך הביטוי שמתאימה לך ביותר, שהולמת את כישוריך ואת נטיות ליבך, שעושה לך הטוב ביותר.

ובתוך כל אחד מן היעדים הללו ישנן הרבה דרכים אפשריות – אתה קובע את הדרך המעשית אל היעד. לכן אף על פי שישנן 6 דרכים מהותיות, הדרך של כל אחד מאיתנו היא ייחודית…

6 הדרכים של הנתינה והשרות דרכן ניתן להגיע אל תחושה של מימוש, הן:

מנהיגות

מלחמה

יצירתיות

ריפוי

שליחות

הוראה ולימוד.

אין מבחנים בדרך.

לא צריך להיות רוחניים.

כל מה שעליכם לעשות זה לגלות מה מתאים לכם כרגע, מה מרגיש לכם נכון כרגע, ולצאת לדרך.

ואם מתישהו באמצע הדרך כבר לא יהיה לכם טוב בדרך הזאת, תמיד אפשר להחליף !!!

לחץ כאן להמשך הפירוט של ששת נתיבי השירות.

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.