הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

באיזו דרך עלי ללכת על-מנת להצליח?

מאת ג'פרי גיטמור:

כל שני וחמישי נוחתת בתיבת המייל שלי הצעה שאומרת לי שאני יכול להצליח אם רק אעשה זאת בדרכם ואשלם להם סכום כסף מסוים.

הסיבה לכך שאנשים אלו מצליחים למכור את רעיונות "עשה זאת בדרכי" שלהם, היא שלרוב האנשים שאינם מצליחים אין מספיק בטחון לעושת את הדברים בדרכם שלהם, אין להם שום תכנית לעשות את זה בדרכם שלהם, והם חושבים: "טוב, אם הבחור הזה עשה את זה, אולי גם אני יכול לעשות את זה".

ואז, האנשים אשר משלמים עבור נוסחת ההצלחה, רודפים אחרי הכסף מתוך בצע כסף, במקום להרוויח כסף המבוסס על האהבה. לרוב, הם נכשלים בתהליך ומאשימים או את הבחור שמכר להם את הנוסחה או את הנוסחה עצמה.

כאשר אתה קרוב להצלחה אך אינך ממש מגיע לשם, ראה זאת כשיעור וכהרפתקה ולא ככישלון. אם אתה חושב על זה כניסיון שנכשל – בדוק קודם כל את הגישה שלך.

 

אני אתן לך את הנוסחה שלי להצלחה, בחינם:

  • מצא משהו שאתה מאמין בו ואוהב אותו.
  • השקע את הזמן הדרוש כדי להפוך למומחה בינלאומי בדבר הזה. (לדעתי ישנם שלושה סוגים של מומחים: מומחה, מומחה בינלאומי, המומחה העולמי. כדי להיות איפה שאתה רוצה להיות, כדי להצליח, עליך להיות לפחות מומחה בינלאומי).
  • עליך להאמין בעצמך ולא לתת לאף אחד מסביבך לערער את האמונה הזאת.
  • עליך להתעורר כל בוקר עם גישה חיובית של "כן" שתהייה מספיק חזקה לנער את אל ה"לא".

 

ואם יש לך את כל אלה…

  • אתה חייב להיות מוכן לעבוד קשה. לא רק "לעשות את מה שנדרש" אלא גם לראות בעיני רוחך את החזון שלך קורם עור וגידים, את ההשלמה וההגשמה של הדבר שאתה רוצה, ולהשקיע מאמץ עם כל הלב, כל יום.

 

בקיצור, הנוסחה להצלחה:

אם אתה אוהב את זה, אם אתה  מאמין בזה, אם אתה מאמין בעצמך, ואתה מוכן לקרוע את התחת – אתה יכול לצעוד להצלחה כשאתה עושה זאת בדרכך שלך.

כעת, משנתתי את הנוסחה, מדוע אינך הולך על זה?

אומר לך מדוע:

  • לא סיפרתי לך את  הסיפור שלי כיצד הגעתי לתיאוריה הזאת.
  • לא הראיתי לך הוכחה שהתיאוריה שלי אכן עובדת.
  • אתה זקוק ליותר פרטים של "איך".
  • אין לך מושג מה אתה רוצה לעשות.
  • אתה לא מוכן לקחת את הסיכון (זוהי צורה של חוסר אמונה בעצמך).
  • אתה לא מוכן להסתכן בכך שלא יהיה לך כסף למשכנתא או לתשלום חשבונות.
  • אתה למעשה לא כל כך רוצה את זה.

 

גיליתי שלרוב האנשים אין ממש תשוקה אמיתית למה שהם עושים מידי יום. הם חולמים על הצלחה בדרכים אחרות מאשר ההזדמנות אשר מונחת לרגליהם.

ההצלחה שלך לא תושג באמצעות נוסחה של מישהו אחר, אלא אם המוצר או השרות שמעורב בה תואם לתשוקה שלך.

הנוסחה להצלחה שאתה מחפש היא בתוכך. כל מה שעליך לעשות כדי למצוא אותה, הוא לארגן לעצמך זמן, שלך עם עצמך, כדי לחשוב ולגלות אותה. ייתכן וזה דורש לכבות את הטלוויזיה לתקופה מסוימת, יתכן וזה דורש גם קריאה וכתיבה.

ברגע שיש לך רעיון עליך לעשות תכנית. עוד לפני תכנית הביצוע, עליך לעשות תכנית כיצד תוכל להבהיר את המחשבות שלך, כיצד תוכל להחליק את כל הפרטים לפני שאתה בכלל יוצא לפעולה בכל הכוח.

ואלמנט אחד נוסף – אומץ. אומץ הדרוש להתחיל בדרך כמו גם להמשיך, להישאר על המסלול, לגרום לזה לקרות ולחגוג את הניצחון.

אתה יוצר את הרעיון, אתה יוצר את התכנית, משרטט מפה, מפתח את התשוקה, ואז לוקח את הצעד הראשון וצועד להצלחה. בדיוק כמו דורותי מהקוסם מארץ עוץ: אם יש לך שכל, לב, אומץ ותשוקה, שאיננה ניתנת להכחדה, להגיע לעוץ, ההצלחה היא שלך.

ג'פרי גיטומר הוא סופר, מרצה ומאמן בתחומים של מכירות, נאמנות לקוחות והתפתחות אישית.

וכעת, אחרי שסיימת לקרוא את המאמר של ג'פרי גיטומר, עצור! ברגע שתסגור את המאמר, באותו רגע, כבר שכחת כבר מה היה כתוב בו.

חזור לקרוא שוב את הנקודות של "הנוסחה להצלחה":

  • מצא משהו שאתה מאמין בו ואוהב אותו.לפני הכל, שלב ראשון והכרחי וכל כך קשה לרוב האנשים: מצא משהו שאתה אוהב לעשות ומאמין בו. אי אפשר לוותר על השלב הזה. והוא אינדיבידואלי. אף אחד לא יכול להגיד לך מהו הדבר הזה! זה לא נמצא בנוסחה של אף אחד אחר. זה הדבר הייחודי שלך. פנה זמן ותשומת לב לחשיבה על הדבר הזה!
  • השקע את הזמן הדרוש כדי להפוך למומחה בינלאומי בדבר הזה. (לדעתי ישנם שלושה סוגים של מומחים: מומחה, מומחה בינלאומי, המומחה העולמי. כדי להיות איפה שאתה רוצה להיות, כדי להצליח, עליך להיות לפחות מומחה בינלאומי).ואחרי שמצאת מהו הדבר שאותו אתה רוצה לעשות או להיות, עליך ללמוד כל מה שניתן ללמוד על הנושא הזה. אם אתה רוצה לבנות טיסנים עליך ללמוד את נושא הטיסה בכלל, אוירודינמיקה, חומרים, בנייה. עליך למצוא מועדון חברים שעוסקים בנושא, למצוא לך מנטור שיודע יותר ממך ולקרוא כל דבר שאתה יכול לשים עליו יד, בנושא הזה. וכך בכל דבר. גידול ירקות, אקולוגיה, פילוסופיה, ספרות וכו'.הסיפריות מכילות כמויות גדולות כל כך של יידע שיספיקו לך ליותר מתקופת חיים אחת, שלא לדבר על האינטרנט. אין צורך ללמוד כל דבר באוניברסיטה או בבתי-ספר מקצועיים. אפשר, אבל זה לא הכרחי. אתה יכול להפוך להיות מומחה בלי שזה יעלה לך הרבה כסף, בזמן שלך ובקצב שלך -אבל אתה חייב להשקיע בקריאה, כתיבה וחשיבה. כאן אין קיצורי דרך. ולמי שדיסלקטי, היום ניתן למצוא חומרי הדרכה רבים על קלטות שמע (אודיו).זהו השלב הקריטי שמבדיל בין הפנטזיה שלעולם לא תוגשם, לבין החלום שמוביל אותך לדרך של התפתחות ועניין ובסופו של דבר גם הצלחה. 
  • עליך להאמין בעצמך ולא לתת לאף אחד מסביבך לערער את האמונה הזאת.ברור… 
  • עליך להתעורר כל בוקר עם גישה חיובית של "כן" שתהייה מספיק חזקה לנער את אל ה"לא".
  • אתה חייב להיות מוכן לעבוד קשה. לא רק "לעשות את מה שנדרש" אלא גם לראות בעיני רוחך את החזון שלך קורם עור וגידים, את ההשלמה וההגשמה של הדבר שאתה רוצה, ולהשקיע מאמץ עם כל הלב, כל יום.כן, להשקיע מאמץ. זוהי לא מילה גסה. זה לא מאמץ פיזי. זהו המיקוד וההשקעה של זמן, אנרגיה ולעיתים אף כסף, בלהפוך להיות הדבר הזה שאתה רוצה להיות. כי להצליח אינו פירושו רק להשיג מה שאתה חולם, אלא פירושו לעשות את כל הדרך לשם, מה שיגרום, ללא כל ספק, לאבולוציה אישית… 

מומלץ, העתק את הקטע האחרון והדפס לך אותו, הכנס אותו ליומן, שיהיה בהישג יד, וחזור לקרוא בו מידי פעם.

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.