הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

איך לשחרר בתוכך את המגנט לעושר

 

דן קנדי הוא מומחה למכירות, כתיבה שיווקית, ניהול זמן ובכלל, כל מה שקשור בהצלחה עסקית.

בקצרה, מספר נקודות מן המאמר:

  • אצל רוב האנשים הדבר הזה, הפנימי, שאמור למגנט אליהם את העושר מכובה כי יש להם אמונה ש"כל דולר שאתה מרוויח זה הפסד של מישהו אחר". בקיצור ש"המשאבים בעולם מוגבלים" או ש"זה תמיד אחד על חשבון השני". ברמה של הלא-מודע זה גורם לך לפעול תמיד ב'חצי-כוח' כדי לא לפגוע ולא להזיק למישהו אחר, דהיינו לא לקחת לאחרים יותר מידי כסף.
  • תחשוב על המילים 'להיות פייר' או 'כל מה שאני רוצה זה לקבל רק את חלקי' או 'רק את מה שמגיע לי' – אלו מילים מאוד מצמצמות ומאוד מסוכנות. אם אתה מוצא את עצמך משתמש במילים הללו או חושב אותן, אז תדע לך שהן מייצגות אמונה שהעושר הוא מוגבל, ואתה נמצא במשפחה טובה של כל אלו שחוסמים ומכבים את המגנט הפנימי הזה. אין דבר כזה 'חלק' מן העושר. העושר מטבעו אינו מוגבל. משוך ממנו כפי יכולתך.
  • בכלכלה החדשה 'נתח שוק' זה מושג עתיק. כל הגבולות נפרצו מאז פרץ האינטרנט לעולם. השוק פתוח, רחב, חסר גבולות ומורכב מאוד ואתה פוגש ישירות את האינדיבידואל. אתה מוגבל רק על-ידי היצירתיות שלך והיוזמה שלך. בקיצור לא משנה מה אחרים עושים, מי הם המתחרים שלך, או כל דבר אחר. הגבולות והמגבלות הם רק בראש שלך.
  • כאשר אתה מאמין שהעושר מוגבל אתה עצור וזה מעכב אותך בהרבה תחומים: אתה מפחד לדון עם הלקוח על המחיר, מפחד להעלות מחיר גם כאשר מגיע לך ולעיתים קרובות מספק שרות טוב בתת-מחיר, אתה מפחד לנקוב מחיר גבוה מן המתחרים, אתה מפחד לנקוב מחיר גבוה כאשר הלקוח נראה לך חסר משאבים כספיים וכו'.
  • כדי להיות מגנט של עושר עליך לתפקד ב'כל הכוח', ללא היסוסים, ללא עכבות. זה לא עניינך וזה לא משנה מה מצבו הכספי של האדם איתו אתה עושה עסקה, אין לזה קשר אליך. נקודה. גם מצב הכלכלה בעולם אינו קשור אליך ואל מצב העושר שאתה מייצר. העושר שלך הוא שלך ואינו על חשבון אף אחד אחר.

 

לקריאת המאמר המלא לחצו על הלינק: מגנט לעושר – דן קנדי/ג'ו ויטלי בלוג.

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.