הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

איך לצאת מהתקיעות ולנצל את הפוטנציאל שלך.

מצאתי את הרשימה הזאת בניירות שלי. לא כתבתי מי המקור כך שאינני יכולה לתת את הקרדיט, אבל עדיין שווה להעביר את זה הלאה…

אז הנה 'הוראות הפעלה' לאיך לצאת מהתקיעות שלך:

  • כתוב את רשימת הדאגות שלך, כל הדברים שמטרידים אותך עכשיו, על פיסת נייר.מדוע? כי אם הן במוח שלך הן צורכות את האנרגיה שלך ואת המיקוד השכלי שלך כדי לשמור עליהן בתודעה.ואחרי שרשמת הכל על הנייר, קרע אותו לגזרים.
  • הכן כלי אחסון קטן, רצוי שקוף, על השולחן. אפשר שזו תהייה כוס זכוכית. כל פעם שעולה דאגה בליבך או במחשבותיך, זרוק זרע (שעועית, למשל, או תירס או חומוס או…) לתוך הכוס.זה נותן לך מודעות לכמות הזמן והאנרגיה שאתה מבזבז על דאגות.
  • תלונות הן בעצם הפיכת הדאגות שלך למילים. המילים שאתה משתמש משפיעות על התת-מודע שלך. הפסק להתלונן ובמקום זה –  הכר תודה. ואם אתה בכל זאת מידי פעם מתלונן, הוסף זרע לכוס. כן, מודעות בוודאי תעשה הבדל בכמות התלונות.
  • הכרת תודה.מידי יום בצע 'טקס' אמירת תודה (או כתיבה) על כל הדברים שאתה מוקיר תודה. כך אתה מתמקד בדברים הטובים בחייך ולא על מה שחסר. כאשר אתה מתמקד בחסר (תלונות, למשל), אתה מרכז את האנרגיה שלך שם ולא שם לב למה שטוב.
  • לכולם יש בעיות. החלף את המילה בעיות במילה אתגרים. מעתה אין לך יותר בעיות, יש לך אתגרים! אתגרים הם דבר טוב כי יש בהם צמיחה והם עוזרים לך להתקדם. לא משנה מה האתגרים שלך, עשה רשימה והתחל לפעול לפתרונם.

זהו, קצר ולעניין. כל התורה על רגל אחת. ממש בסיסי.

בהצלחה.

 

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.