הספר: מראת הסודות – לצאת לחופשי משלטון הלא מודע

פרטים נוספים

איך להרוס זוגיות או כל מערכת יחסים

החיים שלנו מורכבים ממערכות יחסים. נקודה. ומאחר שיחסים הם דבר כל כך חשוב, הנה לפניכם שיעור חשוב ביותר איך להרוס כל מערכת יחסים.

המתכון לאומללות בנישואין לקוח מתוך ספרו של Dr. Corey Allan הנקרא A Simple Marriage כשם הבלוג שלו. כאן

באופן אישי, מספיק לי סעיף מס' 1 בלבד כדי לקום ולברוח כל עוד נפשי בי (לתשומת לבך, אישי היקר, אם אתה רוצה להיפטר ממני אז אתה כבר יודע מה צריך לעשות…). אבל מאחר וישנם אנשים שהם קצת יותר סבלנים, אז בודאי 5 סעיפים יספיקו.

אם מישהו רוצה להיות ממש קטלני, ובאומללות רבה להיכשל בנישואים – נא ליישם את 10 הצעדים הפשוטים הבאים:

(הערה: הדברים כתובים בלשון זכר רק מטעמי נוחיות. למתכון הזה אין הבדלי מגדר.)

  • תתלונן באופן קבוע תתבכיין ותתלונן על כל אחד ועל כל דבר שקורה בחייך. ואם אתה רוצה להגדיל לעשות, הפוך את התלונות שלך להתקפה אישית על אופייה של בת הזוג שלך. היא בטוח תאהב את זה. תגדיל לעשות אם  גם תתקיף את אופייה, בציניות ובנחמדות ('דאחקות'), בפני החברים והמשפחה ובכל הזדמנות שאתם בציבור.
  • תהייה מפוזר ולא מסודר. אין דבר שמוסיף לרמת המתח בנישואים כמו בלאגן בבית. אל תסדר אחריך ותשליך כל דבר מתחת ליד. אסוף את כל הקבלות שיש לך מזה 20 שנה. אל תזרוק שום דבר. מי יודע, אולי תצטרך אותן להוכיח את דו"חות המס שלך.
  • תסבך כל דבר. תמיד תחפש דרך נוספת, או תשקול פעם נוספת. רוב הדברים בחיים אינם כל כך מסובכים אבל עליך לעשות כל מה שאתה יכול כדי שהחלטות כמו מה לאכול לארוחת ערב, תהיינה מסובכות.
  • צור לך לוח-זמנים צפוף. עבודה, חברים, בית-ספר, משפחה, עבודות הבית, נסיעות, התנדבות וכדו'. הכנס לתוך חייך כמה שיותר דברים ומחויבויות. ואז, אל תיהנה מהדברים שאתה עושה מפני שכל הזמן את דואג כבר לדבר הבא שנמצא ברשימה שלך. מהר מאוד תמצא עצמך בגיל פרישה מרוחק מכל האנשים שאתה אוהב. האם זה לא יהיה נפלא?
  • היו צמודים אחד לשני. כל מערכת יחסים מתחילה עם הרצון להיות קרובים אחד לשני כמה שיותר. אתה חושב על זוגתך כל הזמן. מתכנן דרכים כיצד להיות ביחד. ככל שהיחסים מתפתחים, תעשה הכל כדי לשמור על הקרבה הזאת. תחנוק את זוגתך. אל תאפשר לה לשרטט את הדרך של עצמה.  תעבוד על כך שתהיו מבחינה רגשית כמו תאומים סיאמיים. שהיא לא תוכל לפעול בלעדיך. כך תבטיח שתמיד תהיו אוהבים וביחד.
  • אל תישאר רגע לבד. מרגע שהתחתנת, העולם החיצון נעלם. אתם חברים אחד של השני באופן בלעדי.
  • תהייה תמיד צודק. לעולם, אבל לעולם, אל תודה שאתה יכול לטעות לגבי משהו. אם נדמה לך שאתה עומד להפסיד בויכוח, תמציא משהו, איזושהי עובדה מופרכת שלא ניתן לבדוק אותה בגוגל, כדי לגבות את עצמך. אם זה לא עובד, תפוס במהירות עמדה של התנשאות מוסרית ואמור שאינך מוכן לדון בנושא אפילו לא עוד רגע אחד.
  • היה שתלטן. תצא מנקודת הנחה שלאשתך אין שום מושג מה לעשות בחייה ועשה את כל ההחלטות בשבילה. אחרי הכל, אתה הוא היודע מה הכי טוב בשבילה, לא?
  • תערב את הילדים. תערב את הילדים כמה שיותר. חייה דרך הילדים שלך. הרשה להם להיות מעורבים בכל החלטה של המבוגרים ובכל קושי כלכלי שיצוץ במשך החיים. אם אינך מקבל מספיק תשומת לב מאשתך, צלול לתוך העולם של הילדים שלך. כך תוכל להבטיח שלא רק שבסופו של דבר אתה ואשתך תהיו זרים זה לזה אלא גם תבטיח שהילדים שלך ימשיכו את הדפוס הזה גם ביחסים שלהם.
  • היה צרכן תקשורת אובססיבי. תאמין כל דיווח בתקשורת ללא כל שאלה. כך בטוח שתראה את העולם הזה כמקום נורא לחיות בו. בנוסף, אם תעקוב אחר ההצעות הנ"ל תוכל גם לשכנע את אשתך שזה המצב.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לעבוד!

מלאו את הפרטים בטופס ואצור אתכם קשר בהקדם. ייתכן וכבר בשיחה תקבלו טיפ שיכול לעזור לכם.